2 Eylül 2010 Perşembe

Yorgun minikkuşum:(


Yorgunsun çünkü dün 20,30 da sen uyumuştun bile:( ben kurstaydım gelip beni almanızı beklerken babanla evde uyumuşsun :(o kadar üzüldüm ki anlatamam içim içimi yedi bir an önce eve gelmek istedim geldiğimde de uyuyordun ama uyandırdım seni çünkü uyanmazsan seninle konuşamayacaktım:( ayakkabını gösteremeyecektim:( dantelli çoraplarını göremeyecektin:( kısa sürede olsa uyandırdım seni çok özlemiştim seni...dedim ki yani içimden geçmedi değil acaba göndermesem mi okula dedim yani uyumuyorsun erken kalkıyorsun ve yoruluyorsun :( off bilmiyorum...
annemi çok özledim gitmek istiyorum bugün anneme belki de giderim seni alıp...nedense çok sakındım ne bilim hassas yanım işte...
anneannemde hasta bir türlü iyileşemiyor:(bugün yine kötüymüş:( hep bir şeyler olacak diye korkuyorum. sonra kendi kendime evham yapma diyorum çıkış yolu buluyorum
...
Neyse bak ayakkabın:)

Bu da sana 1 ay önce aldığım topuklu ayakkabın:)

Komşuculuk oynamayı seviyorsun yağmurum, öyle olunca benim topuklulara sarıyorsun onlarda ayağına büyük olunca sürekli burkuyorsun ayağını ama bunları ben görünce vuruldum resmen sen köydeydin o zaman dedim bu kaç para olursa olsun alıcam aldım da, iyi ki almışım sende çok sevdin tam da ayağına göre oldu.

oyunlarda genelde bebklerini kullanıyorsun "din don din don" diyerek kapı çalışyorsun bende "çıngır mıngır" diyerek açıyorum kapıyı...sonra sevgilin ya da kocan oluyor onun adı da "burak " oluyor:) sen ya da ben ömuhakkak birimiz "emla" oluyoruz, şimdilerde yeni isimler çıkardın "gerece ve mercan" hepsini sen buluyorsun bu isimlerin artık nelerden etkileniyorsun bilemiyorum....hımm birde komşu olunca telefonda konuşmayı da seviyorsun...ayrıca illaki kapaklı cep telefonlarını seviyorsun, ama uzun süre kullanman hoşuma gitmiyor zararlı diye.

Dün aradım taradım sana göre saç kremi buldum sonunda saçalrını uzatıyoruz ama sen koşturup terlediğin için sabahları ya da banyodan sonra saçlarını açmamız çok zor oluyor. umarım işe yarar küçük kızım.

Bu öğleden sonra arkadaşımla sahilde bir kahve içicez sonra seni alıcam sonra da ertelememek gerek anneannene gideriz canım. hem elbiselerini de görmüş oluruz hem de ben anneciğimi. şimdi iftara ne hazırlasak diye düşünüyorum ???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...