26 Ekim 2010 Salı


Bu ne şimdi bana benziyor mu bilemedim, ama benmişim ilginç ? Yağmur beni böyle resmetmiş ama neyse gülen biriyim en azından....


İşte bu da başucu halim, o çay bu sabahtan... adaçayı, tarçın, limon hastayım da biraz...Banyo o kadar sıcak ki oturup banyo da içesim geldi çayımı da, kurutma makinesi çalışıyor. hamama döndü banyo...ben ki sıcak seven bir insanım nasıl istemeyim...uyumadım ne güzel değil mi uyku nedir ya insanın en saçma hali bence ne yaptığının belli olmadığı hali, abuk sabuk rüyalar görüp (benim gibiysen tabi) uykunu kaçırdığın halin...sonra bir de sabah uyumaları hele bu karanlık evde uyanamama hallerine dönüşürken uyumak çok ta cazip gelmedi bana...
Dün gittim Beşiktaşa bu aralar insan hallerini gözlemlemiyorum gerçi yalnız değildim özge vardı dolaştık biraz çok pis bişey yapıp kendime upuzun bir çizme aldım, çok pahalıydı :(
Dışarı çıkasım pek gelmiyor bugün ama dışarı çıkacağım bugünde, halletmem gereken işlerim var
Şimdi böyle çayın içine ya da diyelim ıhlamur yaptım ben hiç şeker atmıyorum hımm çok hastaysak balla karıştırırım ama bu tarçının bir şekeri var kendinden çıkan şimdi çayımın son yudumlarına geldim öyle güzel geliyor ki yani hiç gerek yok kısacası şeker kullanmaya...
Kitabım bugün bitecek inşallah, bu arada uyurken yani uyumadan önce başka kitaplara göz atıyorum mesela yağmur için okuduğum bir kitap var o da çok az kaldı bitirirsem başucundan kalkacak bu kitaplar...diğer dağınık halli arkadaşların yanına gidecekler...bazen de kitaplık yapıp hepsini bir yere koymayı istemiyorum neden çünkü böyle bakıyorum her yerdeler ya çok hoşuma gidiyor, sıcak bir hava veriyor insana..zaten en güzeli işte okumak başka dünyalara gitmek...bunun hayalperestlikle ilgisi yok ama her hayattan her cümleden çıkaracağın bir çok şey oluyor o kelimeleri yutuyorsun ya böyle hepsi içine içine işliyor ya çok keyif veriyor bana..okumayan insanlar ne yapıyorlar acaba..nasıl unutuyorlar kendini nasıl çekiyorlar bu hayatın içinden kendilerini bir an olsun. gerek vallahi gerek gitmek bazen...
Bir de şu adamın müziğinde tango yapmak isterdim...ama yapacak insan bulamadım ya ona yanarım:)


Goran Bregoviç-Emir Kusturica-Por uno Cazeba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...