27 Ekim 2010 Çarşamba

Hayatın özeti; Doğmak, büyümek ......gerisi malum...Hayatın anlamı; herkese göre değişir....Hayatta katettiğin yol; sana biçilmiş ömür kadar.... Hayatı nasıl yaşayacaksın peki; ? istediğin gibi...yaşayabiliyormusun ?hayır...yaşamak için çırpınıyorsun işte...
Hava soğuk, bu sabah erkenci olmak istemesem de erkenden uyandım...yağmurum küçük kızım bu karanlık havada ve haliyle karanlık odasında, aslında gün yüzü varken odasında gün yüzünü göremeden uyandı, uyandırıldı desek daha doğru...bazen kıyamıyorum uyandırmaya ne kadar erken başlıyor düzene ayak uydurmaya...ama bir şekilde kendi için iyi olanı yapmaya çalışıyorum...hiç bir zaman kızımdan yaşadıklarının meyvesini toplamak istemiyorum , sırf o toplasın, o görsün, o yaşasın istiyorum beklentim olmadan ...Umarım Hayatta bizim yüzümüze güler...
Sabah sabah eminönündeydim...Babamla gittik dün laf arasında söylemiştim babama, gerçek olsun istedim mi emin değilim ama demiş bulundum ve döküldüm yollara..neyse sıcak su torbası almıştım geçenlerde oradan tıpası yok ama...onu değiştirdim, satıcıya sinir oldum sanki tıpayı alıp cebime atmışımda yenisini almaya geldim? nasıl bir düşünce anlamadım ama sıcak su torbasının tıpasını ben almış olsam da eve bırakmışım olsam da ne işime yarardı ki? bir de gidip onu değiştirmeye gitseydim? ne düşündü kendi kendine acaba bir mırın kırın etti ki valla aldırmadım dedim "ben bunun yenisini burdan alıyorum, sen eksik olanın tıpasını bul tak buna"...hayret yani bana çekmecelerden yedek tıpa arıyor ...neyse çeşit çeşit insan var.
Fazla dolanmadık rengarenk eminönü, çok seviyorum cebimde olsa böyle milyarlarım ne bilim harcarım yaa harcayacak çok şey bulurum yani...Ay sonu geldi ben ekstreleri görüp düşündükçe her ayın sonunda diyorum ki çalışmam gerek benim, ama ödenince geçiyor bu halim. iş başvuruları da yapıyorum ama nedense arayan yok. ne bilim bu durumda kaderci oluyorum işte kısmetim mi yok kısmetim başka yerde mi ya da zengin falan mı olacağım acaba..yılbaşı da geliyor belki çıkacak bir şeyler de işte çalışıp yorulmayayım diye kimse beni aramıyor...olabilir ...Her şey insanlar için...:)
Dün akşam tv de "Öyle bir geçer zaman ki "adlı diziye bakalım dedim bakmaz olaydım ağla ağla bir hal oldum nedir o dizi öyle yaaa izlemeyeceğim yani değişik gelmişti şu an bu dizi dizi furyasının içinde.. bana konu olarak değişik gelince izleyim dedim neyse ben ağlayacağımı bile bile izledim biraz. sonra kapattım....akşam nedense bir gerginlik vardı üzerimde Yağmuru Aybars uyuttu bende kitap okudum. bitti kitabım. ama bir son yazı var onu okuyup öyle yorum yapacağım...
Yarın misafirlerim gelecek yine bir hazırlık deryası...yarın Yağmurun bir de okulda Cumhuriyet Bayramı partisi var akşam da ona hamurişi bir şeyler pişireceğiz. Yığınla işim var işin özeti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...