12 Ekim 2010 Salı

Her gün bir yerden göçmek ne iyi
Her gün bir yere Konmak ne güzel
Bulanmadan, donmadan Akmak ne hoş
Dünle beraber Gitti cancağızım
Ne kadar söz varsa düne ait
Şimdi yeni şeyler Söylemek lazım

Mevlana Celaleddin Rumi

Evet yeni şeyler söylemek lazım eğer dünün gittiyse düne ait her şey koptuysa damarlarından yeni şeyler söylemek lazım unutmak lazım düne ait olanları....bende unutmaya çalışacağım unutamayacağım tamamen elbet ama birazı gidecek hafızamdan eskisi gibi kalmayacak kalırsa hasta olurum yoksa, hasta olursam kızıma verecek bir şeyim kalmaz, en çok ta bundan korkarım hayatta kızımı büyütemeden gitmekten korkarım Allah beni ayırmasın yavrumdan...
Bugün dr. daydım sabahtan, başım yine her gün ki gibi ağrıyor bana beyne giden damarların biraz açılması için bi ilaç verdi almadım tabi almam da içmem de o ilacı...geçicek belki havadandır diyeceğim ben ama yok onun suçu yoktu değil mi? o sadece görüntü işte insanın içine bakar güzellikte çirkinlikte...
Eve geldim sinirlerim bozuldu Yağmur un yastığına sarılıp ağladım bir süre sonra sustum... dedim yine hasta olacaksın pelin... sustum... sonra çamaşırları topladım, yatakları topladım, sinemaya gitsem dedim, belki açılırım, filmlere baktım internetten ı ıh yok geç oldu dedim kendime şimdi olmaz...bir kaç film buldum ama onlara gidicem belki cumartesi günü aybarsla gideriz...uzun zamandır dışarı çıkmamıştık beraber baş başa plan yaptık cumartesi akşamı çıkacağız bir aksilik olmazsa...nereye gideriz bilmem ama ben beyoğlunu seviyorum gideriz orda oturur şarabımızı yudumlarken konuşuruz yavrumuzu, geleceğimizi, bugünümüzü iyimiyiz ?deriz birbirimize, hava alırız o karmaşada unuturuz çok şeyi sadece bakarız insanlara, sonra kendimize, sonra şükrederiz Allah a tekrar, bize bu nefesi tattırdığı için...
Mutfağa girdim sabahtan yoğurt mayalamıştım Yağmur'a onlar olmuş dolaba kaldırdım, bol havuçlu mandalina sulu kereviz pişirdim, makineye ekmek koydum o da pişiyor bir de fırına kek koydum zencefilli tarçınlı..hani o da yeniler ya insanı, kokusunu alırsan böyle için sıcacık olur....
çay iyi gelir belki dedim çay demledim kendime içiyorum şimdi...
Dün kitap okuyamadım şu zavallı adamın kitabını okuyacağım birazdan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...