12 Ekim 2010 Salı

Mavi kuş ve küçük kız

Dün akşam uzanmış film izliyoruz aybarsla, yağmur da puzzle lar yapıyor arada ona bakıp yardım ediyorum derken içeri gidip gelmeye başladı biz de dalmışız filme bu arada, kafama bişeyler yapıyor derken reklama girdik kafama bir elledim şekil A işte:) bulduğu bütün tokaları getirip kafama takmış:)



Süper değil mi:)o arkada ki okul benim eserim, nasıl bulutlar, kuşlar nasıl ezber değil mi:)patlamış mısırdan bulutlar M harfinden kuşlar hem de yağmurun yanında böyle resim yapmak :)neyse kimse duymadı oldu bi kere:) ama şu kırmızı kız var ya kulağında küpeleri var cadıdan bozma hani, karabasan olup giriverir rüyalarınıza Allah esirgesin bizleri:)bu şeye benziyor tekrar tekrar bakınca benim şu bi sabah işe giderken korkup kaçtığım kadına:)
Her neyse de kızımın eseri bam bam gururla sunarız:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...