14 Ekim 2010 Perşembe

İki gün dışarlarda olduktan sonra bugün biraz daha iyiyim ben biliyorum kendimi evde durdukça kurup kurup düşünür her şeyi inceden inceye yorarım kafamda, iyi oldu aslında şimdi de çıkıp gitmem gerek Taksim de bir işim var tünele doğru ama çok yağmur var yine de gitsem mi diye düşünüyorum??salı günü okuldan çıkınca yağmurla yıldız parkına gittik yağmur yine ince ince çiseliyordu ama hava güzeldi yürüdük sohbet ettik güzel oldu bana çok iyi geldi, yeşilin arasında sanki o an başka bir dünyaya girmiş oluyor insan temizlenip arınıyor sanki, daha güzel düşünüyorsun her şeyi

ben gidiyorum taksime...biraz ani oldu ama napim öyle oluyorum işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...