28 Ekim 2010 Perşembe

Joe Dassin - L'ete İndien



Çok hüzünlü, şarkıyı dinleyince çok etkilendim acaba ne demek istemiş dedim... belli ki çok aşık olmuş, çok sevmiş, unutamamış...belli sesinden dedim...gerçekten öyle çıktı...Bazen sen anlatamazsın da şarkılar anlatır seni böyle...

KIZILDERİLİ YAZI - L'ETE İNDİEN

Biliyorsun, Hiç mutlu olmamıştım o sabahki kadar
Bir plajda yürüyorduk, biraz bunun gibi
Mevsim sonbahardı
Havanın güzel olduğu bir sonbahar
Amerika'nın kuzeyine özgü bir mevsim
Orada buna "Kızılderili Yazı" diyorlar
Ama sadece bizim yazımızdı o!..
Marie Laurencin'in bir suluboya tablosuna Benziyordun uzun elbisenle
Ve hatırlıyorum, çok iyi hatırlıyorum
O sabah sana söylediklerimi
Bir yıl geçti, bir asır geçti, Bir sonsuzluk geçti aradan...
İstediğin yere gideceğiz
Sen ne zaman istersen
Ve gene birbirimizi seveceğiz
Aşk öldüğünde
Bütün hayat o sabah gibi olacak "Kızılderili Yazı"nın renkleriyle
Bugün çok uzaktayım O sonbahar sabahından
Ama sanki oradaymışım gibi Seni düşünüyorum
Neredesin? Ne yapıyorsun? Ben senin için hala var mıyım?
Kum yığınını asla beklemeyecek olan Şu dalgaya bakıyorum
Görüyorsun, o dalga gibi öne geliyorum
O dalga gibi kumun üstüne uzanıyorum
Ve hatırlıyorum Hatırlıyorum gelgitleri
Güneşi ve denizin üstünde gezinen mutluluğu
Bir yıl geçti, bir asır geçti,
Bir sonsuzluk geçti aradan...
İstediğin yere gideceğiz
Sen ne zaman istersen
Ve gene birbirimizi seveceğiz
Aşk öldüğünde
Bütün hayat o sabah gibi olacak "Kızılderili Yazı"nın renkleriyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...