28 Ekim 2010 Perşembe

Misafirler gitti çok yorgunum ya da emin değilim yorgunmuyum?hasta gibiyim yine pek halim yok:( belki bundandır böyle hissetmem...neyse mutlu mesut gitti herkes.. gerçekten mümkünse 2 ay gelmesin kimse bana...ben böyle sessiz sakin hatta dışarı bile çıkmadan oturmak istiyorum evde...neyse kötü şeyler mi söylüyorum aman hadi ne bilim gelen olursa gelmeyin demeyeceğim tamam, haftaya inşallah sakin hayatıma dönerim diyeceğim bu sefer de koltuk işi için döküleceğim yollara:( neyse sağlığım yerinde olsun da hallederim, belki hava da açar....bugün öğlen yağmuru okuldan alırken yağmur yağıyordu nedense bu sene ilk kez böyle bir hoşuma gitti fırtına ve yağmur...ne acayibim daha bugün ya da dün diyordum sevemedim bu kışı diye...olsun sevdiresi tutmuş kendini bana...
Yarın winxe gideceğiz yağmurla tabi sağlığım yerinde olursa diyeceğim yine ...bu tatil günü her yer kalabalık olur :( sevmiyorum alışveriş merkezlerini, akmerkez daha tenha olabilir bakalım seçicez seanslara bakıp. yeni kitabıma başlayacağım bugün...Pazar günü kitap fuarında olacağım. İş Bankası yayınları Anadolu Hayat Emeklileri üyelerine %40 indirim yapacakmış süper bir haber bu bana. Yağmur içinde güzel kitaplar bakarım internetten bakacağım biraz beğendiklerimi fuardan alırım belki.Çok heyecanlanıyorum...Aslında giderim her sene fuara da pek te kitap almam, hazırlıklı gitmek gerek bir de yoksa o kadar kitabın içinde dağılıyorsun bakamıyorsun bile, o yüzden istediğim kitaplara ve yayınevlerine bakacağım hımm dışardan çok farklı olursa fiyatları alırım belki ama yoksa da gerek yok..olsun fuarın havası yetiyor bana alamasamda...sadece bu iş yayınları şimdi dikkatimi çekti. ciddi indirim yani. aslında orada istediğim bir kitap var bir ara bakmıştım 160 tl falandı İstanbulu anlatıyordu....bulamıyorum ismi aklıma gelmiyor:( neyse umarım güzel geçer...
Kitapsever birileriyle gitmek daha iyi olurdu aslında Aybarsın ilgi alanı değil, kardeşim daha ilgili onunla gideceğiz zaten...
Çok isterdim kitap okumasını ama, ne bilim insan bazen aynı olmak istiyor işte, aynı zevkleri paylaşmak istiyor ama her şey aynı olmuyor işte....Bu devran da böyle sürüp gidecek pelincik işte...değiştiremiyorsan değişeceksin diye bir şey yok:)
Ama hayatı paylaşmak çok önemli o yüzden zevklerinizin, en azından belki bencilce olacak ama asıl senin zevklerine ortak olacak biriyle evlen yavrukuşum:) Ben başımı yastığa koymadan önce mesela babanında alıp eline kitap okumasını çok isterdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...