27 Ekim 2010 Çarşamba

Şimdi yağmur sık sık öğretmen olup evde karşısına arkadaşlarının hayalini koyar ve oynar..kendi, asıl kendi sınıfının öğretmeni olur, yine diğer öğretmen arkadaşları...yani isimler tanıdık.



"Bağla bacaklarını" (bağdaş kur demek oluyor)
"Poponla otur" (buna çok gülüyorum:) )
"Eller kollar bağlı tıp ağızlar kapalı tıp"
"Uslu çocuk ol, şeker çocuk ol, ellerini kollarını bağla"
"Şimdi film izleyeceğiz çocuklar herkes sessiz olsun biz sinemaya tiyatroya gidince böyle mi yapıyoruz hayır yapmıyoruz o yüzden herkes susuyor"
"Ezgi sinirlenmeye başlıyorum poponlo otur" (şu an öyle diyor)



Hımm şimdi öğretmen oldu ya gösteri varmış gösteriye katılacak çocukların listesiymiş bu da, grup grup alacakmış çocukları sınıfa...

Ay bi alem kız ne laflar var da ben şimdi unutmayayım hazır oynuyorken yazayım dedim...bu yazıya devam edicem daha...


Bu arada saat kaç oldu ben daha yeni hamur işlerinden ayrıldım.Ya seviyorum da yapmayı ama

çok fazla oldu bu aralar bu misafirlerrrr .........ya bir nefes mümkünse bir kaç ay uğramayın:)
Ve Yağmur şu anda o güzelim , üzeri soslu kekimin üzerine oturdu :( :( :( :(
Ya ben içerde kalabalık etmesin diye buraya en dibe köşeye koymuştum :(
Koyarken de aklımdan geçmişti böyle bir olasılık o yüzden en dibe koydum :(
Ama hep böyle oluyor hep böyle olasılıklar aklıma gelince hep oluyor işte :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...