22 Ekim 2010 Cuma

Uyandım daha yeni sayılır... sabah uyandım 7 de ama ne bilim kalkmadım ayaklarım beni çekti geri geri yatağa...fazla kaçırmışım uykuyu.. neyse erken kalkmak için bir mazaretim de yok nasılsa.
Dün yağmuru okuldan aldım anneme gidip gitmemek arasında kaldım yine hadi gidelim dedim hem ben de açılmış olurdum zoraki gittim neyse oturduk biraz, babam da istanbuldaydı ...söylenip durdu bana yine yemiyomuşum diye, yemekte de kendi salatasını bana verdi dedim panik yapma baba ben yalnızken yiyemiyorum ama kalabalıkta ya da akşamları aybars varken yiyorum dedim neyse off işte yüzüne bakmaya korktum babamın bişey diyecek diye...aybars geldi eve geldik yağmurcuk uyumuştu arabada zaten yatırdım yatağına onu sevdim sevdim...aybarsla digıturk paketini inceledik açmışlar full bütün kanalları vay be dedim ver 100 küsür milyoncuk (hala milyon diyorum bu arada) oh yan gel yat film izle habire insanın işi gücü olmucak oturcak izleyecek. bir kaç film kaydettim bakalım canım çekerse izlerim...Bu arada ilköğretimde türban tartışması vardı ona söylenip durdum ama burada yazmayacağım bu düşüncelerimi,
neyse geç yattım, midem ağrıdı bütün gece uyuyamadım o kadar erken kalkmama rağmen, gece de hep ağrıdı neyse geçmiş şimdi ağrımıyor.
Bugün evde işlerim var biraz onları halledip dışarı çıkacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...