9 Kasım 2010 Salı

Ben ne zaman topuklu ayakkabılardan bahsetsem ve ne zaman beni işe almıyorlar desem bir iş görüşmesi çıkıveriyor karşıma...rahatımı bozuyorlar :) dün akşamüstü başvurdum hemen 1 saat sonra aradılar yani bu kadar aranılan bir insan değildim ben ama hoşlarına gittim demek ki:) Aslında yer olarak benimde hoşuma gitti Etilerde hemen şuracığımda, ama yinede şartlar önemli...bakalım yarın göreceğiz durumu..


Yağmur hanım bu sabah okula gitmek istemedi nedeni ben evde oluyormuşum o da evde olmak istiyormuş. haklı kuzucuk ama her istedi zaman evde kalamayacağını belirttim arkadaşlarına haribo süpriz şekerler koyduk süslü çantasına , saçlarına da tavşan tacıını taktı yola koyuldu keyifli çıktı...eh haliyle sıcak yatağından uyandırılmak istemiyor...ne zor bundan sonraki senelerinde hep böyle olacağı duygusu neyseki şu an çok ta farkında değil bunların, her akşam çalışma kitabını getiriyor bana "hadi annne talısma tikabı yapalım" diye, yani hep söylüyorum ama inşallah sorumluluklarını hep böyle bilir ki şu anda biz ona sorumluluk yüklemiyoruz ama nedense ders çalışmak istiyor küçük kuş:) Bu arada haribolar evde koca bir kavanozda duruyordu ben yedirmek istemiyorum böyle şekerler mümkün olduğunca ama plansız bir süpriz olunca haribolar aklıma geldi de gönderdim yağmurla...Yağmurla haribo gönderen veli olmak istemiyorum ben!! ama oldum...


Bugün evdeyim servisçilerle kavga edicem bosh ve arçelik...şimdi bana diyecekler ki nasıl kırıldı bu kapağın kolu...diyeceğim ki benim gibi bir şahsiyet ve 53 kilo birine nasıl sorabilirsiniz bu soruyu:) biliyorum garanti kapsamına girmeyecek ama kavga edeceğim işte. şimdi bugün nazar stıckerı alıp yapıştıracağım bütün beyaz eşyalarıma, evde de tütsü yakacağım kokutacağım.. kötü ruhlar nazarlar çıksın evimden...


İşte mesaj geldi, özge gelicek bana...

Ya ben tembel tembel oturacaktım bugün ya.....:(((




Bu arada hafta sonu yağmur kestane istemişti ama 100 gr kestaneyi 4 tl ye verince kestane satıcıları enayi olmak istemedim koyacak keseye 8 kestane 4 ü kurtlu çıkacak zaten..olmadı mı hep böyle? olmuştur illa ki...bende dün yarım kilosunu 4 tl den aldım ve akşam yedik...kestane ayıklarken tırnaklarım mahvoldu o ayrı konu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...