8 Kasım 2010 Pazartesi



Ne yaptım?Ne oluyorum?


Bulaşık makinesi ve kurutma makinesi için servis çağırdım yarın gelecekler...


Kitaplık aldım, perşembe teslim...(Koçtaştan nefret ediyorum...!!!)

Sadece 1 kot pantolonum, artık zayıfladığımdan dolayı bana olduğu için, kendime kot pantolon aldım...

Şirin mi şirin bir kot elbise aldım altına da kalın kırmızı külotlu çorap aldım...

Kırmızı çorapla etek giyme hevesim vardı, elbiseninde dikişlerini kırmızıdan yapmışlar pek sevimli olmuş
e altına kırmızı çorap giymemek bana yakışık almaz...
Yoruldum...Kitaplığım gelsin diye 4 göz bekliyorum...evde bayağı bir alan açılmış olacak seviyordum gerçi kitaplarımın dağınık halini ama bir şey ararken sürekli oda değiştiriyordum olan aklım da karışıyordu..iyi oldu ne zamandır hevesim de vardı, süper oldu hatta artık bütün kitaplarım bir arada olacak...


Birazdan yağmuru almaya çıkacağım, eve gelince kahve molası verdim, sokakta insan manzaraları seyrettim, gençliğin durumu çok vahim...ağızlarında kötü sözler bilmem nasıl bir kişilik arayışı içerisindeler...Hep dua ediyorum İnşallah kızım bu yaralardan almaz hayatına...


Hafta sonu saçlarımı kestireceğim yine biraz uzadı ya hemen minicik bir atkuyruğu yapıyorum n'olcak benim halim:( boynuma bi kolye taksam, kulağıma bir küpe taksam rahatsız ediyor beni.. dudağımda bir parlatıcı bile fazlalık geliyor bana...hiç bir zaman şıkıdım biri olamayacağım ben.


İyi ki çalışmıyorum zaten bana iş veren de yok..verseler çalışacağım aslında malum ay sonu geldi ya beni çalışmak sardı yine, ne bilim uzak oldum artık topuklu ayakkabılar kumaş pantolonlardan...


Artık TV de izlemiyorum hiç, hiç bir şey izlemiyorum, saçma sapan dizilerin arasına katılmak istemiyorum onlara yapışıp günümü heba etmek te istemiyorum...tek izlediğim dizi var kavak yelleri:) onu da uzun zamandır takip ettiğim için şimdilik ondan vazgeçemedim, cuma geceleri...


Dikiş işlerim birikti, makineyi açmam gerek su damacanasına örtü dikeceğim, saçlarıma kumaş bant yapacağım, bir de pazen kumaş alıp kendime tunik elbise dikeceğim, geçen gün sümerbankta beğendim yanımda para yoktu alamadım...kalıbını annem çıkarmak üzere...


Haftaya kısa bir tatile çıkacağım, oradan da aile ziyaretleri yapacağız..gezi planımız hazır umarım hava güzel olur bizde tadını çıkarıp bol oksijen alırız temiz havalı yerlerde...


Acayip birimi oluyorum yavaş yavaş...acaba çekilmez hale mi getirir bunlar beni? ya da sessizlikte boğulurmuyum bir gün?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...