4 Kasım 2010 Perşembe

Bugün nedense keyifli ve heyecanlı bir günümde değilim ama sabah rehavetine veriyorum kendimi şartlamıyorum, güzel müzikler dinliyorum ki neysem artık o çıksın ortaya... günlük modunda yazayım açılırım belki, ama yok yazmak istemiyorum ince ince ne yaptık ne ettik istemiyorum... önemli bir durum yok işte...her şey iyi, her şey güzel...canım istemiyor işte , yok keyfim bugün, oluyor arada bana böyle işte ..aslına bakarsan hiç bir şey istemiyorum, yani sorsan bana ne seni iyi eder diye? "yok bişey yok " derim istemiyorum çünkü hiç bir şeyi ...yalnız kalmak istiyorum , çıkmayacağım dışarıda ...olsun geçicek , birazdan kendime gelirim...

Tuhaf rüyalar gördüm gece böyle güzel bir manzaraya karşı oturuyorum yanımda yağmur var anneannem var ben oturuyorum üzerimde mini puanlı bir elbise gibi bir şey var ve karnım şiş, az biraz ...hamileymişim ama canım sıkkın sanki yolunda gitmeyen bir şeyler varmış gibi...o arada anneannem beni iyi edecek bir şeyler söylüyor , yağmur yanımda durup bakıyor bana...benim elim başımda sıkıntılıyım...saçlarımda d ayağmurun bir tokası var ...bilmiyorum ki ...çok görürüm ben böyle hamile halimi rüyamda hatta bazen öyle etkilenirim ki sabah uyandığımda hala kendimi hamile sanıp öyle davranırım...delinin işi işte:) bazen o etkilenmek artık etkilenmek boyutunu da aşar hatta hamile kalmak isterim:) ama bu rüyamda istemedim öyle sıkıntılı hamilelik mi olur:)Aman yok hamilelik yeni bir bebek bırak onun bakımından çekindiğim yok ama yok ne bilim ya bunun cevabı çok karışık..bazen ben böyle anlatınca kızıyorlar bana ne var diyorlar zaten bir tane var ikincisi olsa da nolcak nasılsa biri yaşayacak eğer sıkıntılı bir durum olursa öbürü de yaşar...anlamıyorum insanlardaki bu mantığı...istersem olur çocuğum istemezsem olmaz...niye karışırlar ki bu kadar....

Neyse ..duradursun şimdi böyle, yazmak gelirse içimden yazarım yine buradan devam edip...(derken iyiyim yazasım geliyor)



Allahım oldu işte pandispanyam, çökmedi de fırından çıkınca...en büyük kabusumdur çünkü çökmesi...yarın pasta halini alacak işte:)şimdi krema işi de tamam da neli yapacağım ben bu pastayı???




Ben pandispanyayı çekiyorum fırının aynası da beni çekmiş


Yağmurun bugün 18.30 da toplantısı var, yani 18,15 e kadar evdeyim yağmur okulda kalacak...sanat etkinlikleri toplantısı bakalım neler olacak yine, Bugünün yemeği de hazır bu arada kereviz çorbasını koydum pişiyor. lahana sarması var birde etli, ben mi sardım hayır annem sarmış dün verdi bana pişmemiş halini pek sevindim hazır yemeğim oldu diye.




Bu da kereviz çorbam krema tadında bol karabiberli içtim bile, herkes sevmez kerevizi ama yağmurum sever bir de enginarcıdır kızım...Aybars ta biz yeni evlendiğimizde sevmezdi kokusuna dayanamazdı ama işte bir iki yaptım pişirdim e tabi yapan ben olunca:) dayanamadı bir gün tadına baktı sonra da yemeye devam etti..Bugün maharetlerimi sergileme günümmüdür nedir:)

1,5 saat uyuyup uyandım, ben böyle nadir uyurum öğlenleri her öğlen uyurken de şu yorumu yaparım "biraz uyuyayım da akşama kitap okurum" ama nedense saatlerce kitap okuyamam. hep özenmişimdir böyle herkes uyur açıcaksın loş ışığını okuyacaksın kitabını...ben genelde kitabı yatakta okurum geceleri e haliyle uykum gelir...kıçımı basıp kitap okuma adetini geliştirmem gerek kendimde. aynen bu öğlende açtım yeni kitabımı 1 sayfa okuyup uyudum:) uyuma nedenlerimden biri de sabahları 7.45 te uyandığım için akşama kızıma daha dinç olabilmektir. ama buradan her öğlen uyuduğum çıkarılmasın genelde de bu düzene uymam. işte böyle...uyuyunca iyi oluyor aslında özellikle sıkıntılı zamanlarında uyursan unutuyorsun bir an sıkıntısı..1 saat, 2 saat..ne kadar unutmak istersen mesela:)

Derin nefes al ve devam et yoluna....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...