2 Kasım 2010 Salı

Ne güzel bir gün, hava temiz, ferah iç gıdıklayıcı bir sabah, giydim kalın hırkamı, aldım sabah kahvemi de yanıma o da ikinci mis kokan şeyim işte...birinci mis kokanım gitti ama yani yağmurum, gece çok öksürdü yine şu krup denen illete bulaştık. viral bir virüsün yolaçtığı kuru, boğar gibi bir öksürük, sürekli öksürdü gece, yastığını yükselttim, su içirdim, camı açtım havalansın diye ama pek faydası olmadı bir süre sonra kesildi...böyle böyle 3/4 gün gider sonra birden de kesilir tıpkı birden geldiği gibi...Bugünümü biraz olsun huzursuz kılan tek şey şu an yağmuru düşünmem, okula göndermeyecektim ama bazen bana kızıyor habersiz hasta olup göndermediğimde, o yüzden sordum sabah, gitmek istedi okuluna....hayranım zaten bu okul aşkına yağmurun, bakalım ilköğretimde ne yapıcaz...meraklı da gerçi, dün akşam bahsettiğim çalışma kitabından bir şeyler yaptık. bayağıda bir çalıştıkta hiç sıkılmadı. "onu da yapalım bunu da yapalım" dedi.. şimdi okullarında yardımcı kaynak kitap kullanıyorlar anasınıfı modelinde, ben de evde onu sıkmadan başlayayım diyorum bazı bazı...hem okulda neyi ne kadar öğrendiğini uzun zaman aşımlarından sonra görebiliyorum, bu şekilde daha rahat farkında olabilirim bazı şeylerin, oturdum inceledim biraz internetten çok çeşitli kaynaklar var bilmiyorum ki hangisi daha iyi? neyse devam edeceğim araştırmalara...
Bugün çok işlerim var yine, Yağmur için öğlene kadar evde bekleyeceğim, minik kızım çok öksürürse ararlar çünkü okuldan, inşallah aramazlar :( iyi olur minik yavrum :( neyse bir aksilik çıkmazsa öğlen yollara döküleceğim zaten, Elektrik süpürgem bozuldu illet şey onu vereceğim servise önce..bu arada hafta sonu da kurutma makinesinin kapağındaki kol elimde kaldı. şok şok şok oldum nasıl olur dedim önüne baktım arkasına baktım söylendim durdum nasıl olur böyle bir şey diye...yakın zamanda ona da servis çağıracağım, ayrıca hala meyve sıkma makinesının o kırılan parçalarının siparişini veremedim. yani bu beyaz eşyalardan çektiğimi iddia ediyorum kimse çekmemiştir. valla param olsa hepsini atıp yenilerini alacağım. Yok beni sevmiyorlar :)
Hımm sonra bir kaç yemekti pasta kursu araştıracağım ya da bilmiyorum belki yogaya başlayacağım:) yogaya başlamam daha iyi aslında çünkü pasta konusunda yanılıp yaşılıp bir şeyleri zaten ortaya çıkarıyorum ayrıca internet sağolsun her şey ortada...o yüzden ona vereceğim parayı kendi beden ve ruh sağlığıma yarayacak bir şeye ayırabilirim diyorum...(öyle diyorlar bilmiyorum-biraz araştırma yaptım vazgeçtim yogadan) daha mantıklı değil mi...hem dün pandispanya yapımı için ara malzememi aldım artık süpper yaş pastalar yapıyor olacağım inşallah ama işte çemberim yok var da çok büyük bir de onlara bakacağım bugün alıp hemen yapmam lazım şöyle güzelinden bir pasta.
..pelin gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...