2 Kasım 2010 Salı


Eski resimlere tekrar tekrar bakmak çok hoşuma gidiyor insan yeniyken eskidiğini ancak resimlerde görebiliyor:) ama bu şirin şeylerin eskisi de güzel yenisi de.. yağmuru kuduruk bir kız haline getiren işte o iki erkek canavar bunların biri rifi, biri şafak, birbirilerini çok seviyorlar, rifi bazı bazı yağmuru kıskanır ama onsuz da yapamaz.. oynadıkları oyunlar kudurmak ve boğuşmaktan ibaret olur ve ben her yerden çıkıp bu oyunları yasaklarım ama beni kimse dinlemez...şafak ise lise 1 e başlasa bile hala çocuk halini korur ve o da onlara katılır, yağmuru çok sever sanki vakumlu bir ağzı var öyle öper yağmuru...büyüdüklerinde nasıl olurlar bilmiyorum ama erkek ruhaniyetleriyle şimdiki gibi olmayacaklarını düşünüyorum :) ama birbirlerini hep sevecekleri aşikar...bazen yağmurun kardeşi olsun diye düşündüğümüz zamanlarda vazgeçip var ya kardeşleri en güzelinden diyorum :) Birlikte güzel günler yaşamanız dileğiğle...teyze demek gerçekten anne demekmiş...o yüzden sevgiyle anneniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...