1 Kasım 2010 Pazartesi

Ne güzel yapmışlar müziğini...Üzüyor beni bu şarkı ama, ağlamak geliyor yine bana...Bazen bazı şeyleri keşke yaşamasaydım demek geliyor içimden böyle üzülüp ağlamaklı olunca...ne bilim neden ağlasın ki insanlar...Böyle işte bu hayatta...her şeyin bir karşılığı var mutlu olursun mutsuz olursun...Herkesinde bir sebebi vardır yaptığı şeyler için, mecburiyetleri vardır, ...Kızmıyorum... çok kırılıyorum sadece bazı şeylere...geçer gider....geçicek...gidecek...hiç bir şey kalmayacak....Bir gün "keşke yaşamasaydım bunları" dediğim zamanlardaki duygularım yerine O kalan küçücük izle gülümseyerek "yaşadım ama geçti" diyeceğim...Bir gün sende yaşayacaksın bu duyguları güzel kızım, ama annen ayrılmayacak yanından...hayatında hiç bir şey için geç kalmadan yaşamayı öğreneceğiz birlikte....

Seni çok ama çok seviyorum....melek kızım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...