31 Mart 2011 Perşembe

Yeni yılda yok önümüzdeki günlerde ama niyeyse gece yarısı aklıma bu eski kartpostallar geldi...Taksim meydana kurulurdu yılbaşından haftalar önce, ya da başka yerlere ama benim aklımda taksim kalmış...simli simli bayılırdım bu kartlara, alıp anneanneme, teyzeme postalardım..onlar vardı uzağımda...çok zaman geçti bu günlerin üzerinden ama böyle keşke olsalar da akşam karanlığında gidip o kartpostalları saatlerce seyretsem.. hepsinden satın alsam (: şimdi çok meraklıyım ya eski şeylere her yerden topluyorum her bir şeyi...biriktiriyorum, daha önceden de dedim yaşanmışlıkların anlamına bakmaktır benim için onlar, çocukken de çok biriktirdiğim şeyler varmış, arada bir açıp bakıyorum, gerçi onlara çocukluk denemez pek ama olsun yinede 15/16 yaş şu yaşıma göre sadece bir çocuk...


Dün yağmurla yıldız parkına gittik okul çıkışında, yine hayran oldum oraya, yattım bir bankın üzerine gökyüzünü seyrettim ağaçlar arasından, aynısını yağmura da yaptırdım, ama yağmur gökyüzünün ona hissettirdiklerinden çok oyun oynamakla ilgiliydi (: ben de ona katıldım gerçekten onun gibi oldum bir süre için, beraber saklambaç oynadık gerçekten çok keyif aldım, koca ormanda önce biraz korktum saklambaç oynamaya.. korkumda ya yağmur uzağa saklanırsa diye ama işte yersiz duygularımın beni yenmesine izin vermedim ve ebe olup sayarken gözlerimi kısıp kontrol ettim nereye saklandığını...evet yaptım bunu özürdilerim senden ama seni korumam gerekti, sanki afrika ormanlarındayız...güldük oynadık eve döndük saat 7 olmuştu neredeyse..yağmurun canı sütlaç çekmişti önceki günden sütlaç yaptım kendimize, şirine sabah okula gitti babasının elini tutarak camdan baktım hayran oldum bembeyaz tenine yusyuvarlak burnuna...çok özledim şimdiden...


Bana her sabah genelde rüyasını anlatır...bu sabahta heyecanla anlattı, birini görmüş, adını söyledi..."nasıl gördün ?" diye sordum.."öyle duruyordu işte.."dedi...


Güzel bir şarkı...




Aşkın tortusu kalır...

Zaman kurşun gibi geçer

Uyanırsın bir gece apansızın.

Onu görürsün yanında

Gülümser gamzeleri şaşar kalırsın.

Adı aklına gelmez, güneşi doğurursun

Aşkın tortusu kalır


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...