30 Mart 2011 Çarşamba

Yağmur ve .....

İşte bu sensin, yanından ayırmadığın mininle, kendini de mini yapmışsın, kukuletalı kızım benim.

Bu arkadaşın Ela..

Bu ben.. Ne kadar da süslemiş annesini miniğim, baloya gidiyormuşum, saçlarımdakiler boncuk herhalde, elbisemin üzerinde ki desenleri unutmamış, beni diğerlerinden farklı çizmiş, pek süslüyüm, ellerim diğerleri gibi bir yuvarlak, ayakkabılarımın ucundaki de neyin nesi bilmiyorum ama özenmiş bezenmişte yapmış beni....

Sen uyuyunca çok baktım bu resimlere, acaba neler düşündünde çizdin diye...sadece kendimce anlamlar bulabildim oysa ki senin ne hayalindeyken bunları çizdiğini gerçekten bilmek isterdim...Bazen çok alelacele yaşıyoruz hayatı zaten alelacele akıp gidiyorken zaman, bazen kendimi düşünmeden sırf seni düşünmek istiyorum...ne kadar yetişmeye çalışsam da bir yerlerde hep gecikiyorum sanki...



Bu da arkadaşın Dila...neden ağzını böyle yapmışsın çok mu konuşuyor?



Leylekler geldi...baharın müjdecisi derler....uzun bacakları ve uzun gagalarıyla asil kuşlar.. göç ettiler şimdi, kaçtılar daha doğrusu ..burası soğuyunca da bizi terkedecekler..gökyüzünde mutlu oldukları rotayı çizip sürekli gelip gidecekler....


Nisan da geldi yağmurlar yağar, sıcaklar başlar bizde o zaman nereye kaçacağımızı şaşırırız...


Kediler hala aralarındaki sorunu çözemediler, sürekli erkek kedi dişi kedinin üstüne çıkıyor o da bağırıyor kaçıyor, sonra erkek kedi kovalamaya devam ediyor...doğaları diyeceğim ama ben böyle doğaya karşıyım, şimdi erkek kedi çiftleşmek için sesini duyurmaya çalışıyor, dişi kedi de hazır olduğunu belli etmek için bağırıyor gelgelelim birleşiyorlar ama dişi kedi kaçıyor...bu nasıl doğa?



Hormonsuz canlılar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...