1 Nisan 2011 Cuma

Bir koku alıyorsun
Hiç ummadığın anda
Aynı anda başka bir kentte oluyorsun
Başka birinin yanında, başka birinin yüreğinde oluyorsun...
Geçmişle bugün arasında ani bir yolculuk bu
Hiç plan yapmadığın bir anda kalkıverecek trenin...
Hafızanı yitireceksin, yitirmek isteyeceksin...
Büyük resimlere bakarken küçüleceksin çerçevelerin arasında...
Ruhunu doyuracak geri geleceksin o boşluklardan,
Aslında o hiç yaşanmamışlıklardan, yaşamak isteyip başaramadıklarından..
Gözlerin o derinlerdeki maviliklerde kalacak
Üç beş saniye sessiz kalıp sokulmak isteyeceksin o derinliğe...
Ama kimse bilmeyecek
Bilmedi de biliyorum
Yaşarken tutunamadım bir yerlere,
Benim olmadı asla o mavi gözler ama yaşamak için yanındaydım...
Ellerini tuttum sadece, en güzel sabahı yakaladım ben seninle...
Ben şimdi ucu bucağı belli bir yerde yüreğim senden kilometrelerce uzakta....
Ama biliyoruz ikimizde her şeyi...
Biliyoruz tutunup sonra düştüğümüzü...
Şimdi ise NÖTR...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...