5 Nisan 2011 Salı

Diyorum ki yağmur bi dursa, ben de kitap okusam ama yok durduramıyorum ama birazdan duracak mecburen dinlenme saati yapıcam ona zorunlu... Hasta minik şey, dr.larda gezindik dün, durdurabilirsek ne ala ama astıma doğru gidiyoruz :( bakalım mayısta dr. koruma tedavisi verecek, çok dert etmemeye çalışıyorum bana çekmiş benimde çocukluğum hır hır hırlayarak geceleri öterek geçmiş, iki gecedir yağmur yanımda uyuyor da bakıyorum herhalde bende böyleymişim işte, göğsünde bir hırıltı...üzülüyorum bazen çok, ne bilim küçücük bir şey, elleri ayakları, burnu küçücük, yüreği küçücük, nefes almaya çalışırken yaşadığı zorluk ise kendine göre çok büyük:( umarım kolay atlatırız...ama işte böyle büyüyor, kah hasta kah iyi...böyle gelip geçecek....

Banyo yaptık kızımla ohh arındırdım onu öksürük aksırık böcülerinden, mis gibi oldu, şimdi meyvesini yiyiyor bademiyle, son zamanlarda sevdiğimiz şey mikileri izlemek, şimdi izlerken bana diyor ki ben miniyim sen de daisy tamam mı ..tamam diyorum sonra aklıma geliyor bende böyle yapardım diyorum küçükken hep o çizgi film karakterlerinin yerine koyardım kendimi, çok ta izlemezdim aslında tv sanki tv mi vardı ki..neyse bu konulara bugün girmek istemiyorum hangi konuda yazayım diye de düşünmüyorum.. böyle bu havaların rehavetimidir üstüme çöken, yoksa hayatın belirsizliğimidir bilmiyorum ama o konuya da çok girmek istemiyorum o depresif halimi attım içimden yeni yeni...kötü bir şey bunu düşünmek, dışarı çıkmak istiyorum ama çıkamıyorum yağmurdan dolayı, böyle bi oksijen alasım var bu havadan... Yarın yağmur kreşe gider sanırım bakıcaz durumuna göre, benimde alışveriş işlerim var anneannemin siparişlerini almam gerek, ben böyle söylüyorum anneme ya da başkasına anneannem şunu da istedi diye...aman napcak diyorlar, napcaksa yapcak ne sanılıyor ki insan 75 ine gelince hayat bitiyor mu insansın işte yaşıyorsun istiyorsun merak ediyorsun, bakıyorsun, görüyorsun en önemlisi nefes alıyorsun yetmez mi? hayat bitmiyor işte acılar yaşıyorsun, cezalar çekiyorsun, bedeller ödüyorsun ama yaşamaya devam ediyorsun, Allah içimize o yaşama sevincini veriyor işte isteyeceğimiz şey bu sevincin eksik olmaması bence...İnşallah hayattan daha nice mutluluklar alırız, güler eğleniriz, sağlıkla sevgiyle kalırız...


Bugünlerde çok mu iyimserim yoksa okuduklarımdan mı etkileniyorum bilmiyorum ama boşveriyorum çoğu şeyi, hiddet ve hırsla anacağım şeylere gülümseyerek bakıyorum, içimdeki şeytanı durdurabiliyorum belki de, yaşamak unutmak değil bunu biliyorum, bunu bildiğim ve kendimde olduğum için gülümsüyorum sadece, dua ediyorum iyi olsun diye herkes...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...