18 Nisan 2011 Pazartesi

Fena halde yemek, pasta, börek curcuna yapasım var...ama bugün bahar gelmeye inat etse de ben baharı karlşılamak için bahar temizliğine başladım, yeni sardunyalarımızı da ektik dün, bu arada eski sardunyaları da bakıma aldım budadık ve köklenmesi için suya koydum, onlar köklensin ekeceğim tekrar yenilerinin yanına...tazecik öyle güzel gözüküyorlar ki...


Bunlar eski sardunyalarımın bir kısmı...yanında ki de çilek:) dün aldık onu da bakalım eğer çıkarsa bir iki tane de olsa yesin yağmurum, maksat çileğin nasıl oluştuğunu görsün, yağmur sulayacak onu:)



Lila sardunyam


Bu da rengine hayran kaldığım sardunyam Dün köy pazarına gittik yine ne zamandır gitmiyorduk, aldık en güzelinden haftalık sebzelerimizi, bir pırasalar vardı ki körpecik buralarda bulamazsın...köy tavuğu aldık bir de nasıl yağlı butlu bir şey valla ...çoktandır marketlerden tavuk alıp yemiyoruz zaten, iyi oldu... Şu dolap, sandık, sepet, temizlik işlerini bitireceğim bu bir kaç gün içinde.... Sonra kendimi denemek istediğim bir çok tarifi denemeye adayacağım...bir de yeni kitap siparişi vereceğim... Cumartesi rifinin doğum günündeydik, iyi ki kız çocuğum varmış dedim kendime:) sürekli kuduruyorlar koşturuyorlar ilahi yani...kızımda kendini o kadar oğlanın içinde yalnız hissetti tabi... Bir kızım var ama bir daha çocuğum olsa yine kız isterim hiç erkekte gözüm yok nedense...tıpır tıpır peşindedir kız çocuğu ne güzel.... Benim kızım okuluna gitti bugün, gece çok güzel uyuyordu yine, baktım tek çorabını çıkarmış dayamış ayağını duvara:) çok güldüm gece gece ona...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...