29 Haziran 2011 Çarşamba

5 gün sonra doğum günün güzel yavrum..

Biliyormusun benim küçüklüğümden bana kalan doğumgünü fotoğrafım yok hiç, fotoğrafı geçtim hatırladığım doğumgünüm de yok...neyse, ağlamayalım şimdi minik kuşum

Benim için senin doğumundan sonra ki her gün o kadar özel ki , seninle yaşamak ve evet seninle yaşlanmak bu hayatta ki en büyük dileğimdir, Allah'ım seni annenden babandan sevdiklerinden ayırmasın güzel kızım, her zaman mutlu, hayata karşı güçlü kal, seni yıkmaya çalışan, ağlatmak isteyen çok insan çıkacak karşına ama sen ağlasan da güçlü kalmayı her zaman bil, yüreğinde bugün taşıdığın çocuk halinle savaş sana karşı olanlara...

Hep söylenen bir söz vardır "anne olunca anlarsın" diye, o kadar doğruymuş ki ben de anne olunca anladım, sen de bütün bu duygularımı anne olunca anlayacaksın...umarım şimdi olduğu gibi yaşayacağımız diğer güzel günlerimizde de arkadaş gibi kalalım seninle olur mu?



Dün gece yanına geldim, tuttum küçücük ellerinden, üşümüş yanaklarından öptüm, öpmeye doyamadan, şükrettim Allah'ıma seni bana verdiği için...dualar ettim başucunda....


Her geçirdiğin gün böyle güzel ve mutlu, her uyandığın sabah bugünkü ve her günkü gibi sevinçle olsun...Seni çok seviyorum ...kelimelerin yetmediği bir an varsa bence o an sadece bir annenin evladına sevdiğini ifade etmek istediği an'dır...


Sağlıkla, huzurla, mutlulukla, sevdiklerinle ol her zaman...


annen...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...