18 Ağustos 2011 Perşembe

Kızım olacakmış...
Bir tane daha...
Tıpkı yağmurum gibi...
Yağmurum gibi bir dünya güzelim olacakmış...
O kadar heyecanlıyım o kadar mutluyum ki...Erkekte olsa farketmezdi belki ama Allah biliyor ya yine kız olsa yine çok sevinirim derdim hep...işte bu mutluluğu yaşıyorum bu aralar...Düşünüyorum gelecek günlerimi belki çok erken, belki çok zamansız ama neler yaşarız hep beraber diye?...acaba iki güzel kız kardeş olurlar mı ki diyorum birbirlerine...Sonra bilmem, ben annemi babamı çok kollar çok düşünürüm, acaba onlar da düşünürler mi ki diyorum...sonra yağmur çok kokoş acaba küçük kardeşi de ona mı benzer acaba diyorum..bir sürü şey diyorum işte....
4 aylık hamileyim, içinde zaman zaman küçük endişeler taşıyan yeni bir anneyim...
Yeniden anne olabilmenin mutluluğunu yaşayacağım için teşekkür ediyorum Allah'ıma...
Hayatımda, canına can olabileceğim bir yavrum daha olacağı için ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...