29 Eylül 2011 Perşembe

Yağmurun gösteriye bilet aldığımı duyunca nasıl sevindiğinden bahsetmedim:) sokağın ortasında bana sıkıca sarıldı, çok teşekkür etti, çok sevindi yavrucum benim..
Bir büyük sözüm daha var ona, Paris Disneyland'a götürmek...eh bu biraz para istediği için yağmurun okulunun bitmesini beklemek yani kreş ve daha da anlar duruma gelmesi için okuma yazmayı öğrenip bir iki yıl daha büyümesini beklemek gerek...Okul taksitimiz bitsin tek hedefim Disneyland için para biriktirmek olacak..eğer her şey yolunda giderse yağmur 2. sınıfa başlayacağı sene gitmek istiyoruz kızımızla...Yağmurla beraber büyümek keyifli bir şey :) her şey, yaşayamadığın şeyleri de yaşamak güzel, ona güzel bir hayat verebilmek her şeyden güzel, onunla parka gitmek, kitapçılarda dolaşmak, markete gitmek, sinemaya gitmek, tiyatro izlemek...
Sayende biricik kızım...

Şimdi ona süpriz hazırlıyorum...İşte hazırladığım süpriz:)


Her ne kadar ben sevmesemde belki çoğu insan gibi, kızım bezeyi çok seviyor, Aslında sevilmeyecek gibi de değil, fırının kapağını bir açıyorum şeker kokuları geliyor burnuma...Biliyorum görüntüye bakılınca bir sıkma torbası alsam fena olmayacak:) ama yenilmeyecek gibi değiller:)Pastanelerdekilerden farkı benim bezelerimin sakız gibi olması, bu bir sorun mu onu bilmiyorum çünkü çok daha güzel oluyorlar hazır satılanlardan...
Kendi kendine itiraf sayfası oldu bu sayfalar artık.
Mesela evet çok kitap okuyorum bu aralar, ama yorum yapamıyorum pek...bunu da kendime şöyle açıklıyorum, ben okuduğum zaman kendime çok şey alabildiğim bir dolu kitap oldu hayatımda, evet yorum yapmaktan kaçındım ama yorumlar içimde aslında beni büyüttü...
Şimdilerde üç kitap birden okuyorum;

Bahsettiğim kitap, farklı insanlardan hikayeler, Aslında çocukluk ve ergen dönemine ait hikayeler bunlar, neden aldım bu kitabı çünkü; daha henüz çocuk yaşta yaşanmış bu hikayelerin işte bu çocuklar üzerinde açtığı duyguları anlayabilmek için, böylelikle aslında bir anne olarak kendime de pay çıkarabiliyorum. Sadece tuvalette okuduğum bir kitap bu, yanlış anlaşılmasın kitabın kötülüğünden değil, vaktimi boşa harcamamak için :)

İşte bu da ikinci kitabım aslında buna yeni başladım diyebilirim, evde yapacaklarımdan biraz eksiltsem aslında aynı gün bitirebilecek kadar kısa bir kitap, Söylemiştim daha önce fantastik kitaplardan çok fazla haz etmem, ama bu da okumayacağım anlamına gelmiyor, okuyup bu türden kitapları da yazarı da anlamak istiyorum, daha önce bu yazarın başka bir kitabını daha okumuştum, ama hatırlamıyorum hangisiydi...

Üçüncü kitap? o da daha önce işyerinde sanırım bir eğitimde hediye verilmişti ya da başka bir yerde onu da hatırlamıyorum "Duygusal Zeka" yani EQ nun IQ dan aslında daha önemli olduğunu anlatan, yaşam biçimimizi EQ ile oluşturduğumuzu anlatan bir kitap...Başucu kitabım oldu, neden diye soruyorum kendime de benimde IQ , EQ dan daha düşük...bunun için sanırım...
Aldığım diğer kitaplara başlamadım daha bunlar bitsin diğerlerine başlayacağım...

Bu aralar dinlediğim şarkılardan birileri de bunlar



Çok yazdım bugünde şimdi gidiyorum...

2 yorum:

  1. bunları mutlaka benimde okumam gerekiyor. burda her istediğim kitabı bulma şansım ne yazıkki yok. türkiyeye geldiğimde alıcam valla çok heves ettim. yazmaya devam ben zevkle takip ediyorum.öpüldün minnoşum.

    YanıtlaSil
  2. Canım teyzem, ben sana kargoyla gönderirim istediğin her kitabı, sen yeter ki iste. biri kitabımı alınca dehşete düşen yüreğim sadece sana kitap verince dehşete düşmez merak etme:)

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...