21 Ekim 2011 Cuma

Resimlerle son zamanlarda biz...


Geçen hafta Aybarsın doğumgününü kutladık...
Kendi aramızda...

Yağmur o gün sordu;"ne zaman kek pasta yapacağız?" diye, bende ona yemekli yapacağımızı yemekten sonra pasta keseceğimizi söyledim...ama bu durumdan pek hoşlanmadı illa ki babasına bir şey hazırlamak istediğini söyleyince de bu kekleri yaptık yağmurla...(cupcake oluyor kendileri) Çok ta mutlu oldu babası:)

Siz hiç böyle hasta kız gördünüz mü? ben düşünüyorum da benim kızım her 2 haftada bir dinlenmek için böyle numaradan hasta oluyor:) olsun bakalım tadını çıkarsın:)
Dün okuldan aradılar, gerçekten okula almaya gittiğimde oldukça solgundu, eve geldik banyo yaptık, çorba içirdim kızma bebekler gibi yattığı yerden...şimdi iyi, iyi ki böyle ütü yapıyor, yatmış yere şebeklik yapıyor bana:)
Çok ütü yaptık, bebişimizin yeni kıyafetleri yıkandı hep ama onları ütülemek bana ütü yapmak gibi gelmedi hiç, Küçükken oynadığım annecilik oyunlarımda şimdi gerçek bebeklerime annelik yapıyor olma düşüncesi beni çok mutlu ediyor:)

Yağmurla bir iki gece üst üste böyle elişleri yaptık, ama uyku saatimiz geçmeye başlayınca yağmurum sabahları uyanamaz oldu böylelikle sadece hafta sonları böyle güzel şeyler yapmaya karar verdik.

Yağmurların başladığı günlerde Yağmur kızım okula giderken...Hımm çizmelerimiz yenidir o yüzden yani bu foto:)

Babasının doğumgününde şekilden şekile girerken:)

Hamarat kızım, anneannesinin diktiği aşçı kıyafetleriyle salata yaparken...pek bi düşkün mutfağa kime çekmişse:)

İşte böyle geçen giden zamanlar...vaktim dolu dolu geçiyor, Bebeğimiz iyi, sanırım büyüyor nereden anlıyorum? ben de büyüyorum, sanırım ne demekse tabi ki büyüyecek, işte böyle bazen, aslında çok bilince saçmalıyorum, bebeğim büyüyor büyümesine de annesinin aklının ucuna gelmeyen sorunlar yaşaması da cabası, burnumun ucuyla bakıp düşündüğüm aklımda ve fikrimde olmayan bir çok şey yaşıyorum bu hamileliğimde...neyse yine de çok şükür diyorum bu kızcağım büyüsünde annesinin karıncağızında ve bir de hayırlısıyla doğursam da başka bir şey istemiyorum....sağlıkla olsun her şey...Şimdilik her şey güzel gidiyor, eksiklerimizi tamamlamaya çalışıyoruz...
Ahhh saçlarımı kestirdim, pek bi alışamadım aynalara, fazla değişik oldu, yağmur biran önce saçlarımın uzamasını isterken, Aybars pek beğendi değişik olmasını, bense kısa saça alışkın olsam da bu fazla uç olan perçemlerime alışamadım, 1 ay sonra daha bir şekilleneceğini düşünerekten kendimi teselli ediyorum, artık "güzel olmuş" diyenlere söyleyecek tek sözüm " güzel olsun olmasın artık yapacak bir şey yok" oluyor...
Bu akşam annemlere yemeğe davetliyiz, gideyimde biraz makyaj yapayım bari de şeklim biraz değişsin kurtulayım şu kınalı yapıncak hallerimden....


3 yorum:

  1. ama ama ama ben neden görmedim yeni saç modelini.....

    YanıtlaSil
  2. canikomun aşçı kıyafetine bayıldımmmm.....çok tatlı çokk.

    YanıtlaSil
  3. sana foto yollarım ama şöleee sol taraf uzun sağ taraf kısa, perçemlerinde aynı sol tarafa doğru uzarken sağ tarafa doğru kısalıyor...enteresan değil mi?Kleopatra gibi bir de amy diye bir kız vardı bir cd kapağında hatta o film sende var işte tam onun gibiyim bence...

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...