16 Aralık 2011 Cuma

Minik kızımın ve benim odamın perde işi de halloldu, pırıltılı bir tülden yaptırdım ikimize de, yağmurcuğum tepki gösterir mi bilmiyorum :( ne bilim kıskanabilir belki :( çok üzülürüm o zaman, ama anlaşırım ben kızımla...eksikleri tamamlamaktan bir hal oldum, ama çoğu bitti azı kaldı, her şey güzel olsun diye uğraştığım için böyle zaman alıyor...üç dört parça eksiğim kaldı, zor işmiş, maddi boyutu en fazla zorlayan kısmı tabi ki, ama yapılacak bir şey yok yapılacak şeylerin yapılması var sadece...
Umut et mutlu ol yılbaşı yaklaşıyor, işin ucunda milli piyango var:) her yıl olduğu gibi herkes üzerine hayallerimi kurdum bile:)
Neyse minik kuşun, O da minik ablası bugün sinemaya gitti, sinema olunca başka bir heyecanla gidiliyor okula, hem de üç boyutlu olunca Alvin ve Sincaplar heyecana heyecan kattık akşam:) bu aralar fazla mı yoruluyor acaba yağmurcuk, daha bir sakin davranıyor evde, ben de şaşırıyorum hoplayan zıplayan çocuğum yan gel yat şeklinde, ama yağmur bu belli olmaz hali, yarın dansa da gitmeyecekmiş ? Charlie nin yılbaşı bir şeysi varmış televizyonda herhalde onun için?

Hadi Pelin gidiyor artık, yine sokaklarda işim var.
Ben artık oturmak istiyorum böyle her şey bitsin, kafam boş kalayım istiyorum...
Az kaldı...

2 yorum:

  1. hadi bakalım perdeler halloldu..eminim çok güzel olmuştur.kuşların söylediğine göre 24 ocakta geliyomuş minik kızımız. tam tarihi kesinleştiğinde haber ver. sanırım yağmurumda olduğu gibi bu minişide doğduktan hemen sonra, bir iki hafta içersinde görebilicem. aşkım canikomda yanındaydım birlikte hediyesine karar vermiştik. miniş canikoma ne alayım dersin.aklında varsa bişi.. ne bilim almak isteyipde ..daha sonraya bıraktığın..ok düşün aradığımda söylersin. seni çok seviyorum canım kızım.

    YanıtlaSil
  2. Kuşlar ileri gitmiş, 20 ocak daha muhtemel bir tarih, yine de bakalım her an her şey değişebilir...Sağol teyzecim yok bir eksiğimiz, her şeyi hallettik, aldık sayılır, içimde bir şey kalsa söylerdim inan ki,sen dert etme bunları sakın, lütfen, uygun olduğun en kısa zamanda gel birbirimizi görelim yeter bana...

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...