21 Şubat 2012 Salı

Yağmur bebeğimle aktivitelerimize tam hız devam edemesekte vakit buldukça, aylin hanım uyudukça yapıyoruz bir şeyler...Bu oyunu da dergisinden kendi buldu ve yaptı, böyle pipetle nohutlara üflüyoruz ve kalemize sokmaya çalışıyoruz:) ben bile çok zevk aldım....

Puzzle larımızı yine büyük bir zevkle yapıyoruz, bu kelebek puzzle ı aldığımda sevmemişti herhalde konusu olmadığı için keyif almamıştı uzun zaman sonra yapmak istedi kendi başına yaptı da...şimdi benden yeni puzzle istiyor:)

Posted by Picasa

Ardamız sürekli canımızı sıkıyor, Yağmur sürekli ardanın onun oyuncaklarına zarar vereceği endişesiyle evimizde pek istemiyor ardayı, haksız da değil:) çünkü ardanın suç geçmişi bu konuda kabarık, yağmur onunla ilgilenmediği zaman sürekli sataşıyor:)
Doğal olarak yağmur da istemiyor, yine de her seferinde ayrıca konuşuyorum bu konuyu yağmurla ne kadar konuşsam da bazen hiç fayda etmiyor...

Yağmur hızla büyüyor, kararlarıyla, davranışlarıyla artık kişiliğini ortaya koymaya başladı, bazen düşününce geriye dönüşün olmadığını bazı şeyler için üzülüyorum, hep şunu şöyle yapsaydım bu da böyle olsaydı gibi olayların içinde buluyorum kendimi...sonuç olarak o an içinde bulunduğumuz zamana ve bize göre kararlar alıyoruz ve onları uyguluyoruz, yağmurun üzerindeki etkimde de bazen bazı yanlışlara kapılmıyor değilim...

Şimdi alakası yok belki ama benzer olacak Aylin de çok ağladığında çok yoruluyorum, uyku akarken gözümden diyorum ki kendime bir daha aynı yaşayamayacağım o yüzden bu söz beni güçlü kılıyor kendimde, o zaman ne kadar gözümden uyku aksa da daha gülerek bakabiliyorum Aylinin ağlamasına bile...

Ah Aylin, benim sürpriz kızım!
Söz sana gelirse eğer, dün akşam ki ağlamaların aklıma geliyor, nasıl sakinleştireceğimizi bilemedik seni, baban bir yandan ben bir yandan...Ablan sesinden uyuyamadı, banyosunu baban yaptırdı bak bir gün kızabilir sana:)

Sabah yağmuru uyandırmak için odasına gittiğimde Aylini götürdüm yanına, öyle güzel sevdi ki yağmur kardeşini, "ablasının tatlı kardeşi " diyerek...Güzel kızlarım benim birbirinizden çok farklısınız farklı da olacaksınız hissediyorum ama her ne olursa olsun birbirinizin elini tutun tüm farklılıklara rağmen...

Şimdi annecik yemek hazırlamaya gidiyor:)

1 yorum:

  1. ayyy canım benimm.... canikomun sabah uyandığında kardeşini sevmesini çok görmek isterdim. kimbilir ne tatlı ne olgundur. aşkım benim. desene canikoma yeni oyun malzemesi çıktı. zaten doğum yapmış yeni anne olmayı pek severdi, şimdi canlı canlı izliyo..allahhhh....uzunca bir süre doğurdukça doğurur benim güzel gözlü canikom.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...