13 Nisan 2012 Cuma

Öyle bir gündü...

 
Posted by Picasa

1 yorum:

  1. pelin ,canikomun şu fotosu varya...beni çoook eskilere kendi o yaşlardaki halime götürdü. içimde çookk derinlerde, unuttuğumu zannettiğim yara keskin bir sızlamadan sonra ılık ılık kanadı. öyleki şu an hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyorum. çok yalnız bi başına çaresizce bekleyen bir çocuk gibi göründü bana. öyle olmadığını biliyorum ama, içime işledi.
    kendi dünyasında çok mutlu çok sevgi dolu ve güvende hissediyo demekki kendini süper bi şey. anlattıklarından bunu çıkardım. iyiki işi bıraktın biliyomusun. yaptığın en akıllıca işlerden bitanesi bu. az paraylada çook çook mutlu olmak bizim elimizde. bazı şeylerimiz eksik olsun varsın. yeterki çocuklarımızla anları paylaşabilelim. ve sen en doğrusunu yapıyosun. çocuklarınla eşinle şu mutluluğu yaşayamıyorsan, trilyonların olsa ne yazar. seni seviyorum.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...