8 Mayıs 2012 Salı




Hafta sonu neler yapmadık ki:)

Yağmur cuma akşamı "anne beni yarın dansa götürürmüsün" diye  çok ısrar etti, ne yapıp edip götürecektim heralde, ama sabah aybarstan mesaj geldi bizim salonda kidsdance başlamış her cumartesi 12 de, hoplaya hoplaya gittik, süper oldu aylinle ben izledik yağmuru, aylinde orada ki minik insanlara ve yükses sesli müziğe şaşırıp dikkatle izledi onları... salonda Yağmura 2 dk kalığına aylini emanet ettim tuvalete gitmek için o da bana çok güven verdi "anne tamam sen git ben bakarım " diye , aman Allah'ım bir geleyim ki ortada kimse yok bizim minnoştan başka, bizim kızı çağırınca dansa öğretmenleri toz olup uçmuş aylini bırakıp:)

Pazar günü de 13,30 a kadar evde sıkılıp ofur pufur oturduk, ne yapsak bilemedik, sahil dediler "ıı ıh dedim çok sıkıldım" gittik benim isteğim üzerine Sultanahmete, çok severim orayı, orada da çok anılarım olmuştu vakti zamanında, güzel bir gezinti yaptık, hava da süperdi, harika oldu:)




Bu, anakız köfte ekmek keyfi yaparken ... 


Bu, Yağmur tadına doyamazken...


Posted by Picasa


Ahh bu da anlatmayı unuttum, Sultanahmet dönüşü havayı da güzel bulunca hadi artık bu sene bahçe keyfi yapalım diye gidip kendimize bahçe masa sandalyesi aldık:) ben de çok keyiflendim ama yağmurun heyecanı bambaşkaydı, "keyif yapıcaz çok mutlu olucaz" diye diye babasına yardım etti, kurdular akşam bahçeye, şimdilik bi mum yaktık akşam yemeği bile yedik:) ama yağmur yine de balkonlu ev hayalinden vazgeçmedi:)
Bir gün o da olucak bebeğim:)

Kısa oldu daha çok yazardım ama aylintoşu alıp yağmuru almaya gidicez artık, bugün hiç uyumadı aylin doğru dürüst, şimdi uyuyacağı tuttu hep böyle oluyor :(

1 yorum:

  1. canımcımmm.. bu sabah okudum bunları ama bir sorun vardı fotolar açılmadı. şimdi gördüm fotoları bayıllldııımmm. ama en çok canikomun bahçede yemek yediği fotoları beğendim. süpper. canım benim yaaa.. içim gitti..ne kjadar çok istiyor balkonlu evi. inşallah en yakın zamanda istediği gibi balkonlu, güneş giren odası olan, mümkünse canikomun yatak odasında balkonu olan bir eviniz olur.dualarım bu yönde.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...