8 Mayıs 2012 Salı

İki kızımda evde, yağmurcum hasta, ayağında bir ağrı varmış bilmem neden? aslında 3/4 gündür söylüyor ama görünürde bir şey olmadığı için ciddiye almadık, bugün artık yürüyüşünde de aksama olmaya başladı, okula gidemedi, evde dinlendi ama geçmedi, yarın randevu aldık dr. a gidicez :(
Canım benim dün akşam okula gidemezsin bu halinle dedim de "derslerimi kaçırırım diyor bana....:(
Şimdi uyuyor, film izlerken uyuyakalmış miniğim...Aylin miniği de uyuyor, neyse ki onu da derin uykulara daldırmayı başarabildim bugün, ama sabah ki ağlamaları aşağıda:) böyle gözlerinden yaşlar akıyor , sonra öpü öpüveriyorum o yaşları o gözleri :)

Dün akşam ben sardunyalarımın topraklarını değiştirirken, yağmurda bu sene ki çileklerini ekti, geçen sene 5/6 tane çilek yemişti, bu sene de yiyecek inşallah çileklerini :)
Bu arada yağmurun bu aralar sevdiği şarkı da aşağıda, sanırım bütün çocuklar seviyor bu şarkıyı , bir dinlememiz de ezberimize aldık şarkıyı, şimdilerde evde en çok mırıldanılan şarkılardan biri oldu:)

Ai se Eu te Pego / Michel telo

 
 
Posted by Picasa


1 yorum:

  1. ay cidden göz yaşlarıyla ağlamış canıımm.. yazık yaa. ne derdi varki ?. allah allahh.
    canikomun fotoları süper eminim sen çekmişindir. ama köfte yerkenki fotolarınızda süperdi.. aybaşta çok başarılı bu konuda.
    yarın dr a kaşta gidiyosunuz ? umarım ciddi bişi yoktur. neyse alo yaparız öğleden sonra. öptüm. çok geçmiş olsun. bu arada kü canikomu anlata anlata bitiremiyo.. kız kafayı yiycek. çok akıllı çok başka bi kız diyo başka bişi demiyo.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...