31 Mayıs 2012 Perşembe

Zavallı akide şekeri :)

Dün yağmurun canı lokum istedi gittik lokumcuya lokum aldık, o sırada benimde canım akide şekeri çekti bende kendime şeker aldım, yağmur dedi ki tadına bakıcam, verdim bir tane biraz emdi sonra "of bu acıymış" dedi ve attı...bugün yine yemeye kalkıştı "yağmur o acı biliyorsun yeme " dedim ama aldırmadı yine biraz emdi ve attı ben de ona "bak yağmur acı olduğunu biliyordun ve yine aldın o şekeri ağzına, yemedin çöpe gitti zavallı şeker" dedim..bana demez mi "O mu zavallı anne? asıl ben zavallıyım" ve beni yine aklıyla gülümsetti:) doğru söze ne hacet hiç bir şey diyemedim, doğru şeker acıydı çöpe gitti ama onun acılığından yağmurun ağzı acıdı,  çok doğru zavallı olan benim kızımdı:)

2 yorum:

  1. Dün kızlarımı gördüm ikiside çok tatlı ,ikisinide yerim ben aylin ilk başlarda biraz sevimlilik gösterdi , ama daha sonra bir ağlamaya başladı zaptedemedim ve annesine teslim ettim ,aslında zaptederimde ağlamasına kıyamıyorum.Sonra yağmurcuğum uyudu kaldı bebişim off ya ne kıymetli oluyorlar hiç kıyamıyor insan , onların canı yansa benimde yanar ,inşallah hayatları boyunca mutlu ve neşeli olurlar.

    YanıtlaSil
  2. dimi ? işte sen yağmur ve aylin için ne hissediyorsan bende bunları misli misli sizin için hissediyorum. teyzelik zor zanaat. boşuna dememişler, teyze anne yarısı diye.

    neyse asıl konu canikomun zavallı hali idi. canım yaaa deli kız. benide çok güldürdü. ben o kızı varya lime lime etmek parçalamak istiyorum. anlayın işte delirtiyo beni.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...