30 Mayıs 2012 Çarşamba

ah koşnil...

Bu aralar koşnil mücadelemiz var...geçenlerde internetten okumuştum bu böceği ve kullanımını, yağmura da böyle hazır gıdalar almamamız için etkileyici olur deyip göstermiş ve anlatmıştım, bunu öğrenince artık ne alsak "anne bunda koşnil var mıdır?" diyor babası bişey içse "baba o koşnillidir" diyor, ığğ koşnil, bööğhh koşnil diye geçiyor günlerimiz..işin kötü tarafı yağmurun bu sene ki pastasını yapacaktım ben doğal olarak şeker hamuru kullanacağım acaba şeker hamuru da koşnilli midir? yağmur bunu da düşündü tabi, çocuğum pastasından da vazgeçti "normal pasta olsun n'yapalım" demeye başladı...şu işi iyice öğrenmek lazım..

Meraklısına koşnil nedir? BURADA

Of ya bizim zamanımızda koşnil mi vardı?varsa da bilmedik yedik gitti işte...bazen bu kadar bilgiye ulaşmanın kolay olmasına içerliyorum..o yalan bu yalan neye elimizi atsak çamur oldu bu dünyada...olurdu tv de bir iki çizgi film o kadar, vardı sadece bir kanal yetti işte, çıkar oynardık sokakta, arada annemiz para verirse görürdük bakkal yüzü , o zaman da alır yerdik ne bulursak.. neyse bu konu uzar çok ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...