15 Haziran 2012 Cuma


Babamın frambuazları

Posted by Picasa


Dün fazla duygusaldım, çok ağladım yazdığım sebeplerden dolayı, aslında düşündüğümde yağmur ve ben,  aslında hepimizin hayatları değişti 3 ken 4 olduk, yine de düşündüğümde kendime haksızlık ettiğimi düşündüm, belki de her şeyin mükemmel olmasını istiyordum bu yüzden oluyor bunlar, yağmura hiç bir zaman bunları hissettirmek istemedim ben, hep bunun için çabaladım, evet eksik şeyler kaldı hep belki ama her yeni gün bunları tamamlamaya çalıştım...aylin çok minik, ilgiye ve kucağa ihtiyacı var ama bundan sonra biraz daha  dikkatli olmaya karar verdim, en azından geceleri alışkanlığımız olan kitabımızı okuyacağım, ki dün bunu yaptım, aylin çılgın gibi ağlıyordu içeride, ama aylinin 10 dk ağlaması onda hasara yol açmayacaktı bunu biliyordum oysa ki yağmura okumadığım bir kitap onda eksiklikler yaratacaktı, bu yüzden yeni kararlar aldım nasıl ki her şeyde öncelikli olanı yapıyordum, şimdi de çocuklarım için onların sağlıklı gelişimleri için daha ince düşüneceğim, ah bu incelikler, bazen gerçekten bu ,incelikler yüzünden çok yaralanıyorum bu hayatta, ama başka türlü de olamazdım herhalde, iyi ki böyleyim diyorum kendime, annelik bana çok şey öğretiyor, tekrar çocuk gibi düşünebilmeyi, onun yerine kendimi koyabilmeyi öğretiyor ve hep derler ya yeniden büyüyorum onlarla...hani o bir yanı çocuk hali vardır ya insanın ben kızlarımla neredeyse her yanım çocuk yaşıyorum...

Yarın kızımın sergisi var okulda, yine çok heyecanlıyım ama asıl heyecanım haftaya olacak, haftaya cumartesi de gösterisi olacak kızımın, bu pazar içinde heyecanlıyım ve yine haftaya çarşamba içinde, bu iki günde de yağmurun okul kuralarının sonucu belli olacak, hayırlısı olsun kızım için, sonra haftaya perşembeye de heyecanım var aylinin 5. ay sonu kontrolu var bakalım büyümüş mü aylintoş...bir de yine evde hummalı bir çalışmam var ki bunun sonucu içinde çok heyecanlıyım, çünkü yağmura ilk kez doğum günü için şeker hamurlu pasta hazırlıyorum, kendime bir sürü malzeme aldım dün eminönünden, daha da almak istediğim o kadar çok şey vardı ki paranın gözü kör olsun:) zaten eminönüne gittim mi tamam benim için bitmiştir, cebim kat be kat para dolsa hepsini harcayıp gelebilirim oradan:) işte bundan dolayı cebimde ki son kuruşa kadar harcadım:) neyse güzel olacak kızımın pastası eminim...şimdilik bir örnek üzerinden gideceğim, umarım 10-15 güne kadar gururla pastamın resimlerini taşıyacağım buraya...ahh ahh çok seviyorum ben bu pasta işini, hele ki yenmese bile bu şeker hamurlu şeylere bayılıyorum, döktüresim var her şeyden ama aylinden fırsat buldukça daha çok şey yapacağım...çok güzel kitaplar var almak istediğim bir daha ki ay onları alacağım kendime...ben böyle yapıyorum ya çok hevesli çok heyecanlıyım da yağmur da o kadar etlkileniyor ki halimden o da başlıyor pastacılık oynamaya, canım kızım benim umarım hayatın boyunca mutlu olduğun şeyler yaparsın... 
Dün yağmuru okuldan alınca sahile indik, küboş ona doğum günü hediyesi ayakkabı almış ama pek olmadı oturmadı ayaklarına, onu değiştirip yerine babet aldık yağmura çok beğendi, zaten hiç ısrar etmedim kendi beğendiklerimde ne istiyorsa onu alsın dedim, bir daha çocuk olmayacak gönlü ne istiyorsa onu yapsın onu yaşasın istiyorum, zaten çoğu zaman böyle yapmaya çalışıyorum ama bazen annelik, büyüklük duygularım baskın geliveriyor:) sonra gittik istediği dondurmayı aldık, parkta oynadı, uçtu uçtu sallandı, kucağıma hopladı:)

hımm aylintoşa gelince, 3 gündür kakasını yapamıyordu neyse ki dün yaptı da rahatladı özüne döndü, keyiflendi kuzum...artık yaz gelince ona yaradı ayaklar, bacaklar çıplak gezinip duruyor sokaklarda o da:)çok söyleniyor, aaağğğ uuuğğ baaaa dıııııı diye, ağzından salyaları eksik olmuyor henüz dişi çıkmadı çıkacak gibi de görünmüyor ama normalmiş salya akıtması, damakları sertleşirmiş bu dönemde bebeklerin...

Hadi bakalım bugünlükte bu kadar.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...