6 Haziran 2012 Çarşamba


a benim güzel kızlarım, siz varsınız ya bazen canımın sıkılmasına vakit kalmıyor hiç:) işte bunları seyret dur hiç işin yoksa bile, minikolarım benim annelerinin güzelleri, iyi ki doğurmuşum sizleri ben, düşünüyorum da beni yenileyen, kendimi daha çok sevdiren, hayata bakışımı daha da ciddiye aldıran, sevmeyi öğreten hep sizsiniz...sizi çok ama çok seviyorum ve biliyor musunuz sizi bu dünya da benden başka kimse bu kadar  çok sevmeyecek:) daha önce söylemiş miydim:)


Aylintoş minikoşum benim, hafta sonu çatalcada pek keyiflendi hiç bu kadar uslu ve keyifli olmamıştın bütün gün boyunca...

  Yağmur bu sabah okula giderken...mız mız hallerinde, saçlarını istediği gibi yapmamışım, havada duracaklarmış o kuyruklar, o kıyafeti giymek zorunda mıymış?bluzu şortunun içinde kalacakmış, ayrıca bluzundeki canlıya leylek demişim onlar flamingoymuş mış muş moş böş bööö:)
Dün alışverişe gittik onunla, neden alıyormuşuz ki bunları, çok mu gerekliymiş, almak zorundamıymışız? o mayo istiyormuş, ben neden 3. çocuğu yapmazmışım, öyle yapmam demekle olmazmış, öyle demeyecekmişim, ikiz puseti alırmışız birine aylin otururmuş birine yeni bebek ( ?)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daha neler!!!!
Posted by Picasa

İlk göz ağrım yağmurum, seninle bu aralar bazı bazı çatışmalar yaşasak ta biliyorum bu günler de geçecek, sen bana her böyle cevaplar verdiğinde seni yanıtlamak için önce bi nefes alıyorum kendime geliyorum, sabırlı oluyorum o saniyeler içinde, sonra cevap veriyorum, zorsun belki daha da zor olacaksın ama hepsi geçicek, ben seni çok seviyorum, canımın içi taaa içisin sen, güzel yavrum...

Yağmurun zorluklarını uygun bi zamanımda yazacağım ama şimdi onu almaya çıkıcaz, bugünlerde çok yoğunum, gezmelerden fırsat buldukça evle ilgileniyorum, ben çok yoğunum artık çokkkkkk....

Ama şunu yazmalıyım, dün çok gök gürledi bende yağmura sordum"yağmur bu gümbürtü de ne?sence ne olabilir?" dediğimde bana "bilmem, belki  dinozorlar gelmiştir" :) dedi...

ilahi yağmurum güldürdün beni çok :)

4 yorum:

  1. seninle dalga geçiyo bu kız haberin olsun. hem gök gürültüsü konusunda hemde yeni bebek konusunda. bence sıkıldı aylinin varlığından. hiç umduğu beklediği gibi olmadı kardeş. annesini kaptırdı yeni gelene. vee.. birden büyüyüp abla oluverdi.. canımın içi bunlardan çok bunaldı sanırım. ama o kadar zeki ki bu şekilde dalgasını geçiyo. canikosu kurban olsun yoluna. o varya o... ne aylin ne başka biri onun bendeki yerini kimse ama hiç kimse milim oynatamaz. çok özledim durgun görünümlü çılgın kızım benim.

    YanıtlaSil
  2. aa niye öyle diyosun ki bi kere şu anda aylini aldı yatağına onu oynatıyor, uyutuyor, konuşuyor, öyle güzel vakit geçiriyorlar ki:) arada illa ki sıkıntısı oluyor ama bence senin yazdığın gibi ciddi değil durumlar, öyle güzel seviyor ki hem de kardeşini:)

    YanıtlaSil
  3. cabım illaki seviyodur.. da arada sıkılıyodur demek istedim. alla allah

    YanıtlaSil
  4. e olacak o kadar, mesela bugün evde çok gürültü var diye okula gitti:)

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...