8 Haziran 2012 Cuma

Biraz da...

 
Posted by Picasa

İşte bu da bu sabah ben:) ben saçlarıma söylenirken kuaför beni kırptı diye, kızım beni resimledi böyle:) evet pek söylenir halim yok ama napim yağmur poz ver diyince işler değişir:)

Biz bugün çatalcaya gidiyoruz, aybars zonguldağa gidiyor bugün kolej balosuna, bizi, de götürmek istedi ama biz istemedik, hem iki günlüğüne istemedim, hem de aylin bizi korkuttu şimdilik:)napar yollarda bilmiyorum malum bir de orada yabancı ortam şimdiye kadar göremediği insanlar, stresi bana kalır dedim neme lazım pelin otur oturduğun yerde:) o yüzden mutlu olduğu yere gidiyoruz aylininn, yağmura da sebze bahçesi yapacağız orada:) umarım güzel geçer hafta sonumuz:)


 
 
Posted by Picasa

Dün yağmurumun sene sonu toplantısına gittim, zaten yukarı da gelişim karnesinden bir bölümü koydum, ben bunları önce ki akşam okurken oturup ağladım, sonra dün toplantı da da oturdum ağladım, ne desem boş, benim kızıma o kadar katkı da bulundu ki okulu, sevgileriyle, samimiyetleriyle hiç bir zaman gözüm arkada kalmadı, herkese ayrı ayrı teşekkür ettim, canım kızım benim umarım hayatın boyunca bütün eğitim hayatında her şey bugünkü gibi sonlanır bebeğim, hiç bir zaman incinmeni istemem ama bu da bu hayatın kaçınılmaz bir parçası, şimdi daha zorlu bir yolculuk başlıyor bizim için, belki her geçen gün bugünleri arıyor olacağız, büyüyorsun ben buna da üzülüyorum ama bir yandan da büyüdüğünü gördüğüme seviniyorum...
neyse şimdi içim tarifsiz bir hüzne boğuldu yine...ah bu ben...üzülmek ve sevinmek aynı anda yaşanacak bir duygu değil ya belki ben bunun ikileminde kaldım...

4 yorum:

  1. güzeller güzeli canikom artık ilokullu olacak hı ? şaka gibi daha dün heyecanla karnındaki tekmelerini görmek için bekliyordum. doğumunua gün sayıyordum. allahıma sonsuz şükürler olsun gözbebeğim sağlıkla sevgiyle mutlulukla bu yaşa geldi.. inşallah liseden üniversiteden mezun olduğunu görmek kısmet olur bana.cevval bir genç hanım olmasını izleriz hep birlikte gururla..olacak biliyorum. ve ben o günde buna benzer şeyler söyliycem, gözlerim dolarak muhtemelen.

    YanıtlaSil
  2. bu arada sabah mabah ama pek havalı pek hoşsun fotolarda. artık sendenmi fotoyu çekendenmi bilmem.

    YanıtlaSil
  3. ben güzelim çeken güzel ne yapalım yani:)
    İnşallah bebeğimin nice güzel yıllarını, mezuniyetlerini göreceğiz inşallah...canımın içi o zaman da inşallah ben bu sayfalara yazıyor olacağım, bak o zaman bu kadar hoş havalı çıkmam fotolarda bilesin:)

    YanıtlaSil
  4. e valla doğru söze ne denir. anası güzel bebesi güzel. allah her ana babaya göstersin çocuklarının mezuniyetlerini, iş sahibi yetişkin insan gibi insan olduğu günleri. bundan daha güzel ve gurur verici başka ne olabilirki hayatta.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...