21 Eylül 2012 Cuma

Biraz da aylintoş ama...



Gerçekten ne demeli bu miniğime bilmiyorum 8. ayımız da bitti, geçmez denilen günler geçti, kabus dolu geceler bitti, şimdi süper olmasa da uykuya beni doyuran bir aylin bebeğim var artık.

Dizlerinin üzerinde olmasa da gövdesiyle sürünen, kanımca emekleyen,
Artık "da da, ma ma, ba ba" gibi sesler çıkaran ve bizi sevmekten delirten,
Yemeklerini daha düzgün yiyen ama arada püskürken,
Yabancılardan hoşlanmasa da yine de bana zaman tanıtan,
Ablasını görmeyince kapılara bakıp onu arayan,
"Gel babası gel gel " yapınca minicik ellerini oynatan,
Kedilerin yanına gidince çok korkan,
Gece bir ağlama baskınında beni uyandırıpta "şimdi ne oldu anlamadım"  dedirten ve aynı zaman da çıldırtan,
Ama her şeye rağmen gülmeyi çok seven,
Bana çok ama çok düşkün, koalam aylinim var !

Annesinin miniminnacığı seni çok seviyorum!
Posted by Picasa

2 yorum:

  1. aman ne olmuş bu aylintoş.. basbaya kız olmuş. yerim ben onun tombik suratını çok büyümüş .inanamadım. kü anlattı bitaz telde, artık eskisi ağlamıyormuş çok acayip tatlı olmuş, konuşmaya çalışıyormuş.... bakalım ben ne vakit görebilcem.

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı valla o ağzından çıkan minik sesler pek tatlı aylinin

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...