21 Eylül 2012 Cuma



Şu güzelliğe bakın, ağıza, buruna, saça, taca, şekle, şemale...bir de elbiseye, evet ayaklarımız kocaman ama biz de kocamanız napalım...Bu arada resmin öznesi Yağmurken arkadakiler bu resimde figuran:) arda  gidiyor peşine de aylin gidiyor...Yağmurum bugün okulda 1. haftasını tamamlıyor, çok sıkılıyor ama son iki günde biraz daha alışsa da sürekli boyama, kesme yani anasınıfı etkinliklerini yapıyor olmak onu çok bunaltıyor, yine de ilk günler onları da yapmadıkları için daha kötüydü, şimdi ders yapıyolarmışda çok ta canı sıkılmıyor....her gün okula giderken kapıdan çıkınca söylediği ilk cümle şu " yine zor bir gün" ya da "yine sıkıcı bir gün" aslında bu kadar da sıkılmazdı bu yeni eğitim sistemi başımıza bu işleri açmasaydı eğer...hala o kadar kızgınım ki ama artık ilk gün nasıl fayda etmiyorsa sözlerim şimdi de söylemek bizim açımızdan pek fark yaratmıyor...bir yola soktular insanları bunun adına da düzen dediler, yasa dediler, avrupa dediler (!) hiç bir şey olmuyor olan çocuklarımıza oluyor...sözde biz de bu kusursuz altyapıyla avrupalı oluyoruz....
Neyse, biliyorum ki benim miniğim güzel kızım bunların da üstesinden gelecek, her şey daha güzel olacak....
Posted by Picasa

1 yorum:

  1. o kocaman ayakların hastasıyım ben. o gülüşün , o bakışın, o endamın HASTASIYIM. beni çıldırtan çocuk bu. bu arada arkadakilerde pek tatlılar.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...