21 Eylül 2012 Cuma

Murakami!

 
Posted by Picasa

Dehşet kitabım işte bu ve yine Murakami, tam 1256 sayfa ansiklopedi gibi değil mi:) alırken hiç ben bunu nasıl okurum demedim, öyle bir okuyorum ki, evet aylinle çok hızlı değilim ama onu uyuturken, emzirirken , ve kendim uykuya dalmadan önce okuyunca valla öyle dinlendirici ve keyifli oluyor ki benim için...
 yine fantastik murakami ama çok ama çok güzel, henüz 200 lerdeyim taşlar yerine oturmadı pek ama ilerliyorum zamanla işte:)
Japonya da 3 cilt halinde basılmış aslında, bizimkiler bulunca kitabı "hoh " dedirtmişler yani alanlara...
Neyse yine aylin ve yine yarım yazı:) devam edeceğim....

2 yorum:

  1. of yaaaa burda aradaım bulamadım o kitabı . du bakalım sipariş ettim bi arkadaşa .inşallah gelirken almayı unutmaz.

    YanıtlaSil
  2. Hemen alıp yollayım ben sana, sen getirmeyi unutursa arkadaşın mutlaka söyle bana

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...