4 Ekim 2012 Perşembe



Yağmurun okul için kendi elleriyle hazırladığı keki:)


Teyzesinin yağmura aldığı diş kutusu, şimdilik iki minik dişimiz burada:)


Annesi kılıklı, yine mutfakta, akşam salatamızı hazırlıyor...çok meraklı mutfağa, bu aralar sürekli home tv izliyor, orada ki yemek programları ve görsellikler hoşuna gidiyor, en sevdiği program "kek savaşları" :)
Home tv de sevilmeyecek gibi değil...

Bu akşam yağmur hanım tiramisu istedi, annesi yaptı, dolapta hazır minnoşumun tatlısı:)
Posted by Picasa

4 yorum:

  1. öffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff................dünya kadar şey yazdım az önce kalbimi boşalltım .ama ne oldu. geri kabul etmedi sayfa yeniden yüklendi yeniden giriş yaptım, derken ne yazdığımı unuttum. zira o anda öylesine fışkırmıştı duygularım. niyseee...kısacası ben bu kıza deli oluyorum. herşeymi yakışır bi insana. canikoma yakışıyo işte. bide becerikli .fotolarda yetişkin bi çocuk var.tuhaf bi şekilde mutfakta yetişkin bir insana dönüşüyo. ne bilim banamı öyle geliyo bilemedim. tek bildiğim tapıyorum ben bu kıza.annesiiiii.. iyiki doğurmuşun.

    YanıtlaSil
  2. diş kutusu ne ki ? ana bi yaşıma daha girdim. gerçekten diş kutusu diye bi şey satılıyomu ?

    YanıtlaSil
  3. kuzum cehaletimi bağışla.. blogger annesi olmak ne demek ? öyle olunca ne oluyo ? valla kendimi uzaylı gibi hissettim. az bişey bilgi versende anlasam

    YanıtlaSil
  4. offfffffffffff neden ya neden böyle olur? ben de bazen öyle kaptırıp bir yazıyorum ama teknik sorunlara takılı kalıp gidiyor tüm çabalarım o tüm duygularım sonra da bir daha yazamıyorum:)Yağmur bebekliğinden bu yana zaten her davranışında çok anlayışlı ve dengeli bir çocuk oldu, onun bu haline ben de bayılıyorum ve hep ona imrenerek bakıyorum annesi olarak:)
    Diş kutusu diye şeyler satılıyor gerçekten, bunların böyle ikili gümüş setleri var minnacıklar öyle güzeller ki ama onlar pahalıydı birazcık, biri ilk saç için biri diş için:)İnsan böyle şeylere para verir mi diye düşünüyor insan ama param olsa o parayı da verirdim lakin şimdilik bu kutu bizim işimizi görüyor:)
    Diğer sorunu ayrıca yanıtlayacağım...

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...