4 Ekim 2012 Perşembe

İlk romanımız



 
Posted by Picasa

Yağmur'a aldığım ilk roman, şimdilik severek her gece bir bölüm okuyoruz, ben okumamıştım bu kitabı, yağmurla  ben de okuyorum, Enrico adında bir çocuğun günlüğü aslında bu, genelde okul yaşamı, arkadaşları, ailesi ve çevresiyle ilgili yaşadıklarını yazmış kendi dilinden...Yağmur ne güzel çok erken başladı kitap okumaya ve kitapları sevmeye, bi dünya kitabı var şimdi odasında, her ay bir iki kitap almaya gayret ediyoruz kızımla, hep söylerim inşallah bu sevgisi, merağı hiç eksilmez yüğreğinden...
Sen benim dünya tatlımsım ...

2 yorum:

  1. ne ekersen onu biçersin dememiş boşuna atalar.sen okuduğun için oda okuyor. sen konken noynasaydın oda oynayacaktı. neymiş " armut dibine düşermiş". oyyy sırf atasözü kesildim..

    YanıtlaSil
  2. Doğru söze bir şey daha söylemek olmaz... umarım yağmur'da aylin'de içlerinde hep okuma sevgisini taşıyarak onu hep yanlarında götürerek büyürler ve yetişkin olurlar...

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...