9 Kasım 2012 Cuma

iyi mi yaptım kötü mü anlamadım?

Vejetaryancılık durumuzda gelişme;

Ben-"Yağmur bak demek sen hamburgerde yemeyeceksin"
Yağmur-"yoo hamburgerde tavuk yok ki onun içindeki halka var ya o sarı şey"
Ben- "tamam işte o hamburger işte, hani sana soruyoruz ya etli mi tavuklu mu diye"
Yağmur-" tamam işte onda kemik yok ki"
Ben-"iyi işte tavuğun kemiğini çıkarıp eziyorlar, öyle köfte oluyor"
(ığğğ,ağğ,ooo) sesleri
Yağmur-"hayatta yemem bir daha!"

Gerçekten ben ne yaptım? dur bakalım bu işin sonu nereye gidecek.

Yağmurla babası bu akşam maça gittiler, kızım ilk kez bir stada gidiyor, kendi tuttuğu takımın maçına:) BJK:) formasını da giydi, illa altına da şort giyecekmiş daha neler, ben her şeyi iki kat giydirdim, üstünde atletiyle beraber 4 kat + bir de mont tabi oldu mu 5 kat, altta iki tayt üst üste, ellerinde eldiven, sanki alaskaya gidiyor. ben giydirdikçe yağmur gülsem mi ağlasam mı oluyor, kapıdan çıkıyorum tembihler 
" şey orada o kalabalıkta kaybolmazsınız değil mi? yağmuru elinden bırakma sakın he, yağmur bak babanı bırakma sakın orası kalabalık olur"
Sanki yanında ki babası değil, benimkilerde laf olsun, maksat konuşmak olsun..hey Allah'ım n'olcak benim bu hallerim..
Onlar gitti aylinin erken uyuyacağı tuttu, ben de oturdum kitap okudum oh pek güzel oldu, akşamüzeri kurabiye hamuru hazırlamıştım dolapta bekliyordu onları pişirdim sanırım 9 tane kurabiye yedim! tepside izleri kalmasın diye de hepsini boşalttım başka bir tabağa, çünkü gelecekler birazdan az değil koca tepside 9 kurabiye izi..

Maçtan özetler artık yağmur gelince:)
İyi uykular

2 yorum:

  1. Hamburger konusunda iyi olmuş. Hiç faydalı bir şey değil. Kurabiyeler lezzetliydi sanırım :) Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. Evet,zaten son zamanlarda kendi kararlarıyla bırakmıştı hamburger yemeyi:)bu tavuk meselesi de üstüne tuz biber oldu:)

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...