16 Kasım 2012 Cuma

haftanın özeti....




Bu hafta ne yaptım anlamadım ama hafta bitti...

Pazartesi ve salı yağmur hastaydı, bebeğimin çok kötü göğsü daraldı:( gece çok kötü uyudu, neyse ki anneciğim vardı yanımızda pazartesi apar topar hastaneye gittik, bebekliğinde yaptıkları gibi ilaçlı hava verdiler yavrukuşuma, canım benim o kadar çaresizdi ki çok üzüldüm:( yine alerji olayları, şüpheler, testler...henüz testimizi yaptırmadık, dr.umuz biraz iyileşmesini beklememizi söyledi...2 gün raporluydu yağmur hal böyle olup geçen hafta sonuyla birleşince 4 gün beraberdik evde, doğal olarak okula gidesi gelmedi "anne ben seni çok özlüyorum okulda, anne okulda seni özlediğim için bu gece azcık sizin yatağınız da yatabilir miyim?" gibi gibi nazlanmalarımız çok oldu neyse ki ilk günü atlatınca rahatladık...Sonra ki günler evle uğraştım hep bi ton atılacak şey, çer, çöp çıkardım...yağmurun yatağının gelmesine az kaldı, odasını toparladım çok iyi oldu.

-bak caniko toplarımızı bekliyoruz asacağız onları hep, valla hayaliyle yaşıyorum:)

Neyse, abla hasta olunca ayline sıçramaması mümkün değil yine burnumuz akıyor, tıkanıyor...bu hafta beni hiç üzmedi aylin ben işlerimi yaparken o da hep yanımda oyalandı, zaten ablasının odası onun için oyun odası o kadar rengin ve eşyanın içinde kendini kaybediyor beni unutuyor:)

İyi ki doğurmuşum sizi...:)

Bir sonraki hafta misafirlerim gelecek hayli kalabalık olacaklar, yine o hafta yağmurun kreşten arkadaşının doğumgünü var, ondan bir sonraki hafta okuldan arkadaşının doğumgünü var, yine haftaya baby shower var yani pasta yapacağım:) çok heyecanlıyım nasıl yapsak diye düşünüyoruz bu aralar??

Bu hafta sonuna gelince, aslında yine yapacak çok şey var, öncelikle kitap fuarı var, gitmem gerek mutlaka, yağmura kışlık mont almamız gerekiyor, kendime biraz bardak çanak alacağım...yarın yağmurun ilk başladığı ilkokulundan arkadaşı gelecek "mira"...

ve ben yorgun anne.....

Posted by Picasa

2 yorum:

  1. eksik yazmışın. yorgun anne değil "yorgun ama mutlu anne " olmalı. dimi gözümün nuru.
    bu arada canikomun topları, yumurtaları hazır. bu gün itibariyle istek parçamız olan hazine sandığı yapılmaya başlandı.. ocak 13 sizdeyim. bu nedenle çalışmalara hız verildi.sultan süleyman 2 kez denendi çok kötü oldu. canikoma sorcam bakalım sultan süleyman yapmasan olurmu ? yerine başka şeyler yapsam..işte bak gördünmü bende şaşkın caniko oldum. ama mutlu ve şaşkın bi caniko.. bu arada canikomun fotosuna bayıldım. çok sanatsal.

    YanıtlaSil
  2. ay bir de sultan sülüman mı istedi:)bak bunu bilmiyordum, yumurta ve toplara sevindim, her bişeyden getir yağmura, bana, her bikişiye:) evet yorgunum ama çok mutluyum çok doğru

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...