13 Aralık 2012 Perşembe

Daha iyileşmedik, ama bayağı toparladık..miniklerin antibiyotikleri devam ediyor, yağmurum okuluna başladı...

Yağmur keyifli öyle ki masada yemek yerken dün sürekli gülüyordu, aynı şeyi gece yatağına süt götürünce de yaptı, sütünü içerken gülme krizi tuttu yine ama bu sefer bu kriz onu öksürüğe boğdu çünkü gülerken boğazına kaçırdı, ben de haliyle kızdım ben onun sırtını pıt pıtlarken yatak yorgan süt oldu dedim ki "yağmur neden böyle yapıyorsun ki?" durdu düşündü, "anne ama napim hani içimde benim "canım"  var ya, işte o beni güldürüyor..."
Aldı beni de bir gülme...valla bazen bakıpta iç geçiriyorum şimdi böyle böyle bu çocuk haller uzaklaşacak bizden ya derken gülecek böyle şeylerimiz kalmayacak mı diyorum ama olsun diyorum sonra benim için onların her anı ayrı bir hikaye olacak...değil mi?

Haftaya 3 günlük kar tatilimiz başlıyor, yağmur çok heyecanlı, kızım ilk kez bu kadar kar görecek:) ayrıca inşallah  kayağa başlayacak, bu kadar hasta olduktan sonra bu da iş mi şimdi diyecek oluyorum ama önceden yapılmış bir program olunca iptal etmedik. Bugün  okuldan yağmuru ben alacağım, onun kayak pantolonu, eldiveni gibi biraz eksiklerini tamamlayacağız. Ben önceki senelerden tecrübemle kayak yapmamayı planlıyorum ama aybars ısrarla yaparsın diyor, bir cesaret tekrar denemeyi düşünüyorum, nasılsa yağmur ders alacak bende teknikleri öğrenip uygulayacağım bakalım belki bu sefer daha iyi tecrübelerim olur:)

Aylintoş ise "yine burası neresi" şeklinde huysuzlanacak muhtemelen ama biz bu tatilin tadını çıkaracağız ayline rağmen:)

A bu arada aylintoşumun yürüdüğünü yazmamıştım buraya, ne büyük eksiklik minyatür kızım 10 ay 3 günlükken yürümeye başladı:) o gün bugün kendini her gün geliştirerek yürüyor:) heh işte bizi zorlayan şey bu sürekli gezmek, kurcalamak istiyor her yer alt üst, çocuklu evin güzel yanı bu, önceleri sürekli toplardım ortalığı, oyuncaklarını ama artık pes ettim, sürekli dağılan bir evi neden toplayayım ki:)

Kelimelerde pek bir değişiklik yok "babouuu" demeye devam, her kapı çalışında "babouuu", her babasının resmini görünce "babouuu", babasının kucağında "babouuu", çözdüm babasına diyor böyle, ablasına bu aralar "bab bab, bab" yapıyor çünkü...

Anne mi? cık! o da ne!

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun. İyi tatiller...

    YanıtlaSil
  2. aloooooo nereye gidiyosunuz .?....

    YanıtlaSil
  3. Kartalkayaya gidiyoruz haftaya cuma teyzeciğim..

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun, Yağmur'un hazırcevaplarına bayılıyorum okurken :) İyi tatiller!

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun, tatilin başlamasına az kalmış, şimdiden iyi eğlenceler;) Bu arada Aylintoş'a da maşallah diyelim, yürüyor demek:)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim:)evet aylin hızlı çıktı bu konuda, o yürüyor her yeri karman çorman ediyor:)

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...