25 Aralık 2012 Salı

her tatilin de bir sonu vardır:)

Ve tatilimiz bitti...ne desem bilmiyorum ama üzgün değilim:) nedeniyse evimde hem çok rahatım hem çok mutlu, tatilin bana kalırsa en güzel yanı öyle ev toplama derdin yok bir de yemek yapma derdin yok, vur kapıyı çık içeri girince de şöyle iteleyiver valizi at kendini kurulu yatağa:) güzeldi evet bembeyaz bir sabaha uyanmak, dimdik pistlerde kayan, aralarında benim kızım ve aybarsımın da olduğu insanları izlemek,evet minik kızım da kaydı hem de öyle güzel öğrendi ki kaymayı ama çok çabuk sıkıldı, sanırım otelde olmak, sıcacık çikolataları canı istediği gibi doldurup içmek onun için daha keyifliydi, üzüldüm kayabiliyorken çokça kaysın istedim ama sonra baktım ki o daha bir çocuk elbet sıkılacaktı.. neyse kuzuma inşallah daha çokça fırsatlar yaratırız da o da isterse yine kayar...

Hiç dönmek istemedi yağmurum, çünkü kızakla kaydı, kara doyamadı, otelin içerisinde ki kahve makinelerinden sürekli kendi de içerek bana da ikramlarda bulunmak ona çok büyük mutluluk kattı,fazla özgür takıldı:) sever benim kızım böyle şeyleri, bazen dolanırız da sahilde bana sürekli sahilde ki oteli gösterir "anne gelip burada kalalım mı biraz "diye, ilahi yağmurum...Yağmur böyleydi ya aylinle benim ki tatil miydi bilmiyorum?? yürüdüğü için sürekli ayakta olmak istedi, e o ayakta olunca orası ev değil ki bende sürekli peşindeydim, kayanlardan çok ben yoruldum..ben kaymadım kaymak için fırsatta yaratmadım nedeni ise biliyorum aylin kimseyle rahat durmayacaktı ve benim de içim içimi yiyecekti iyisi mi ben bu işi bire daha ki sefere bıraktım ama bakıp bakıp içlenmedim desem de yeridir şimdi....



Böyle böyle geçti tatilimiz, şimdi yeni yıl zamanı:)

O kadar çok kahve içmişim ki orada şimdi bişeyler içmek istiyorum ama bu kahve değil ıyk:(

Akşama ne pişiricem?

Evde kıtlık hakim....

Cadı uyuyor

Söylenti böceğim de gelir birazdan

Dışarı çıksam soğuk sanki

Bu ne yapacağım hallerimden nefret ediyorum !
Biraz abartacağım belki ama ne yapayım hangi birini elesem ki?

STOP!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

5 yorum:

  1. canım rüya gibi bir tatil olmuş nice yeni tatilllere inşallah fotolar harika kızın da harika yeni yılında şimdiden kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. Kar değil sanki pamuk :)) Güzel fotoğraflar ama minik kızınızı göremedim...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili hayriye'ciğim çok teşekkürler, seninde bloğuna yazdım devamını bekliyorum sana da şimdiden sevdiklerinle, sağlıklı seneler...

    Sevgili hanhildem, evet öyle pamuktu ki bata çıka bir hal olduk biz yağmurla:)minik yanımızda değildi o sıra ama var fotoğrafları onları da aktarırım inşallah:)sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  4. fotolardan anladığım, süper geçmiş tatiliniz. ama en çok canikom için. çok mutlu oldum. görmeyeli canikom çok büyümüş pelincim. içim cızladı büyürken yanlarında olmak vardı. esas şimdi orda olmalıymışım.ocak 13 ü iple çekiyorum.acaip özledim. diğer fotoları acilen bekliyorum. beni çok bekletme olurmu ?

    YanıtlaSil
  5. Benim içinde en önemlisi yağmurdu, çok eğlendi, ona büyük değişiklik oldu, evet keşke hep burada kalsaymışsın canım teyzeciğim, olsun biz bu kadar mesafeye rağmen hep seni düşünüyoruz, özlüyoruz, imreniyoruz, bekliyoruz ve seni çok seviyoruz, gelsin 13 ocak artık!

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...