27 Aralık 2012 Perşembe

Monet sen nesin? :(



Yağmur dün SSM 'de "Monetin Bahçesi" sergisine gitti okulla, nasıl geçti diye sorduğuma ise "hiçç işte baktık öyle kimse bir şey anlatmadı o yüzden çok zevksizdi":( dedi, çok üzüldüm bunları duyduğuma, Yağmur'un bu ilk sergisi yeni okuluyla, aslında siteyi incelediğimde rehber eşliğinde gezinin yapılacağı bilgisi var ama sanırım istenildiği gibi olmamış, bir önceki gün ben aslında resimleri gösterip aynı kreşte olduğu gibi bir dille anlatacaktım gidince daha farklı baksın resimlere diye ama işte evde bir de minik bir şey olunca zamanım ve ben o kadar bölünüyorum ki...Şimdilik biz çözümü yılbaşından sonraki hafta beraber tekrar gidip gezmekte bulduk..


Bizde ki diğer haberlerden biri de yağmurun yatağının artık kurulmuş olması:) resimlerini aktaracağım tıpkı yağmur gibi aylinde çok sevdi ranzayı:) öyle keyifli oldu ki odası kızımın birden çocuk olasım geldi, oturup o masada saatlerce ders çalışasım geldi:) kendi çocukluğumu anımsadım nerede böyle bir çalışma masası üstelik üstünde yatak? kaldı ki biz 3 çocuk hepimiz aynı odada yatardık, bir tane de mutfak masasından bozma tahta uzun bir masamız vardı, olsun biz onu da süsler dururduk işte olanca imkanlarımızla...Şimdiki çocuklar çok şanslı diyemeyeceğim çünkü şimdiki çocukların bazıları şanslı sadece...yağmur'da onlardan biri...aylin'de...aslında bir çocuk için en büyük şans sevgidir, şefkattir, anne ve babadır...işte buna sahipsen zaten sen şanslı doğmuşsundur bu hayata...

....ama yine de bir ailenin açlık sınırının 948 TL olduğu ama aynı zamanda da asgari ücretinde 720 TL civarı olduğu bir ülkede yaşıyorsanız gerçekten "şans" teriminin nereye ait olduğu biraz düşündürücü...:(
Posted by Picasa

8 yorum:

  1. Merhabalar merhabalar, Öncelikle çok çok güzel bir bloğunuuz var hemen bloğunuzun izleyicisi oldum.. Siz de benim bloğumu ziyaret etmişsiniz ve çekilişime katılmışsınız çok çok memnun oldum..
    Tekrar güzel blog paylaşımlarında buluşmak üzere çok çok selam ve sevgilerimle..:))
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çekilişte ben de varım:) çok teşekkür ediyorum:)

      Sil
  2. hımmmm..... hemen görmeliyim canikomun odasını. eminim şahane olmuştur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen hemen, pek şahane seni bekliyorum ondört göz yumurtalarımız , oyuncaklarımız mini mini her şeyimizi ama bir de en çok seni:)

      Sil
  3. evet canım bütün çocukların bizim çocuklarımız gibi şanslı olmasını isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama malesef ki böyle bir dünya da yaşamıyoruz:( ama herkes bir el uzatsa çok şeye yetemesekte sadece bir şeye bile yetsek belki daha az üzülürdük...:(

      Sil
  4. Bence bu babaokulu bile olamayacak kadar gereksiz anaokulunu degistirmeniz gerekirdi.
    Cocuklari bir sergiye goturuyorlar ve hicbirsey ogretmeden geliyorlar yahu bir fikrini sor kim yapmis eseri iki kelime ondan bahset dimi .
    Ama malesefki cogu anaokulunda oldugu gibi onemli olan saat dolsunda torba mi dolayor , cocuk bosmu kaliyor hic bir onemi yok.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar, öncelikle Yağmur anaokuluna değil ilkokula gidiyor, devlet okulu olduğu için onlara eşlik edecek bir sanat öğretmeni ya da öğretmen olması şart değil, açıklama yapıp onların dilinde konuşacak kimse yoktu yanlarında malesef...anaokulunda çok şanslıydık ki gitmediği müze, sergi, oyun vs. kültürel etkinlik kalmamış gibiydi ve asıl şansımız çok tatlı bir sanat öğretmenimizin her zaman yanımızda bulunmasıydı, işte bunları birebir yaşadıktan sonra malesef ki insanın gözü kör, kulağı sağır kalamıyor:( bizim ülkemizde, ki çocuğunuz devlet okuluna gidiyorsa eğer çoğu okulda olduğu gibi bu gibi etkinlikler dediğiniz gibi sadece "maksat etkinlik olsun" adı altında yürütülüyor...
    Bu cumartesi gitmeyi düşünüyoruz Monet'e tekrar, umarım bu gezimizden mutlu döneceğiz:)

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...