7 Aralık 2012 Cuma

Kendime söz verdiğim hiç bir şeyi yapamıyorum...Kendime istediğim gibi bakamıyorum, spora gitmek istiyorum gidemiyorum, kurabiye evimi bu hafta yaparım dememe rağmen yapamıyorum, kitabımı okuyamıyorum, işin bence en acınılası tarafı da bu hafta aylini arabayla dr.a  götürmek dışında dışarı çıkamayışım ve bugün cuma...hava soğuk, yağışlı, aylin hala hasta...yapacak bir şeyim yok gibi gözüküyor...
Baharı beklemek gerek...sürekli bir şeyleri beklemek...beklemektir belki de insana umudu yaşatan...aylin şimdi adımlar atıyor, sonra kolayı fark edip emeklemeye devam da etse 10 adım atıyor istediği zaman...bu bizim için harika bir şey...şimdi de kesintisiz yürümesini bekliyorum mesela, sonra "babaouuu" (yağmur mu diyor baba mı anlamıyorum), "mama", "del" (gel) lerden sonra anne demesini bekliyorum...yağmur okumaya başladı şimdi, su gibi okusa da bir duysam diyorum, aylin biraz daha büyüse de bende artık sevdiğim her şeyle hakkıyla ilgilenebileyim istiyorum...işte benim küçücük umut dünyam da bu...hımm bir de yılbaşı malum piyango bize vurursa neler yaparız heyecanımız da var:)var da var bunlar sadece  cebimi dolduranlar...

Bu sabah yağmurun halleri var ama fotoğraflarda bir sorun var halledince yazacağım...
Dün sabah beni şikayet ediyordu teyzesine..

"Her gün aynı yumurtayı yiyiyorum, annem beni bu yumurtaya hapis ediyor!"

Şaşkın kendi istiyor başka bir şey yemem ben diye?

2 yorum:

  1. oooooo... darlanmış benim güzel kızım. kıştan olsa gerek. hava soğuk aylin küçük dışarı çıkamıyo hüzün gözlü prenses kuzum. bide canikomun hastalanması tuzu biberi olmuş. sıkma canını göz açıp kapayıncaya kadar gelir bahar.hatta yaz ve sonra yine güz ve kış.. yıllar yılları kovalar. canikom sadece okumakla kalmaz büyük okullarda okur. aylintoşum yürümekle kalmaz seni peşinden koşturur. derken bide bakarsın...ooooo bir sürü yıllar geçmiş. umarım her daim umutla mutlulukla sevdiklerinle geçer o bir sürü yıllar. seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. yumurtaya hapis olmak ne güzel bir laf. nerden bulur böyle lafları bu kız. ama bende yumurtaya hapis olmak istiyorumm...

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...