18 Şubat 2013 Pazartesi

bebeklerime...


Şu bıcırık var ya şu bıcırık, yani şu yukarıda ki resimde ki Aylin, bu kız böyle doğmadan önce yani ona hamileyken çok üzüldüğüm zamanlar da olurdu bazı bazı, yağmurumun yanı başında durup ona hep haksızlık ettiğimi, artık istediğim gibi onunla ilgilenmeyeceğimi, artık "tek" olamayacağını düşünür durur, karnı burnumda halimle yaşlar dökerdim günlerce hatta gecelerce....
Nitekim Aylinim doğdu ve eve döndüğümüzde yağmurum o kadar kırılgandı ki, işte ben o halini görüp yine yeniden başlamıştım ağlamaya, alıp alıp kucağıma sarıyordum yavrumu, o an o halimle aylin daha çok yabancıydı bana, onu da ölesiye çok sevmeme rağmen yağmura kıyamazdım bir türlü, bir de üzerine doğumumun 1 hafta sonrasında yağmurun su çiçeği olmasıyla araya giren 7 günlük ayrılık beni daha da benden etmişti...
Şimdi düşündüğümde...
Onları uyutuyorum... yağmur üzerini örtmeden yatıyor hep... kalkıp üzerini örtüyorum, ayline bakıyorum yumuk yumuk elleri uzanmış öylece yatıyor ...işte o zaman düşünüyorum dayanılmaz mutluluğumu, iyi ki doğurmuşum diyorum her defasında sizi...ben mutluyken onlarda o kadar mutlular ki...
Her ne kadar ablamız odasının kapısını ayline çarpsa da, oyuncaklar dağıldığında ayline kızsa da, kalemleri karıştırılsa ona bağırsa da....
ama...
Aylin kafasını çarpsa bakıyorum "ablasının kuzusuuuuu" diye ayline sarılan yine  de yağmur oluyor...

Canlarım benim onlar, her gece dualar ederek uyuttuğum, birbirlerine kenetlenmiş iki kardeş onlar, umuyorum ve aslında biliyorum ki bu hep böyle olacak, bugün düştüklerinde canları yanınca nasıl birbirlerine sarılıyorlarsa, yarın da üzüldüklerinde ve mutlu olduklarında da birbirlerine doyasıya sarılacak olan yine onlar olacak...

Güzel bebeklerim benim...tatlı rüyalar...

2 yorum:

  1. AHH CANIMIN İÇİ,...öyle duygulandımki bu yazdıklarını okuduğumda..ablamla benim çocukluğumuz geldi gözlerimin önüne..kardeş gibisi varmı ? hele hele iki kız kardeş,.. önünde sonunda ayrılmaz bir bütün olunur.. özellikle yaşlar ilerleyip olgunlaştığında , değeri paha biçilmez bir bütünlük yakalanır.iyiki aylintoşumuzu doğurdun, iyiki canikoma bir kardeş hediye ettin. keşke bu güzelliği bende kızıma verebilseydim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahh öyle deme beni de üzme, küboşum çok şanslı bence senin gibi bir anneye sahip olduğu için ve inan ki hiç kardeş eksikliğini yaşamıyor bundan emin olabilirsin, sen zaten her şeyinle ona yettin, anneliğinin yanında onun her şeyi oldun...hem ayrıca biz varız, ben varım o benim her şeyim...

      Sil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...