11 Şubat 2013 Pazartesi

bence

 
Posted by Picasa

Ben de biraz kendimle ilgilenmezsem enerjim olmuyor işte, heh şimdi murakami bitti mi ki?yoo bitmedi, ama kitap konusunda maymun iştahlı olduğum için ve son zamanlarda kitap bitirme hazzını hiç yaşayamadığım için murakiminin dışına çıkmak istedim, çünkü murakami çok güzel gitse de bitmiyor ya daralıyorum ama o da bitecek buna şüphem yok dur iki şu kitapları haklayımda bi derken zaten kürk mantolu madonna bitmek üzere:) çok zamandır okumak istediğim bir kitaptı, geçen gün aylinle dolaşırken alıverdim hemen, Kafkanın bebeği de kafkanın son günlerinde ki yaşamından kesitler alınarak uyarlanmış bir kitap...onu da merak ettim okuyacağım kürk mantolu madonna bitince...

hımm bir de kremlerim bitmişti, kendime kremler de aldım ama daha gelmedi yeni bir marka deneyeceğim, çok araştırdım, bence iyi olacak...

aa bir de tatil organizasyonu yaptık erken rezervasyondan:) 2 yıldır tatile gidememenin acısını daha ocak ayından çıkardık:) ne yapalım yavrukuşlarla güzel bir tatil yapacağız inşallah.. tatilimizi çok istemesemde bu bıcırıklarla daha rahat olacağından tatil köyü olarak seçtik, tam çocuk dostu bir yer...bana kalsa ben koy koy dolaşacağım ama çocuklarla ve arabayla zor yani ben yapamam yapabilene helal olsun...

eh bu da benden incilerdi kısa kısa...
Aylin uyudu, bana yazma fırsatı verdiği için kızıma öpü öpü öpücükler veriyorummmmm:)

5 yorum:

  1. ohhhh... nihayet...şükür kavuşturana pelin kuşu.

    YanıtlaSil
  2. Ben de merak etmeye başlamıştım :) Bu aynen benim yazımdaki gibi bir "benim günüm" olmuş, harika olmuş!

    YanıtlaSil
  3. kafkanın bebegını cok merak ettım haytının yıne bır kesıtını derleyen Kafkanın Mılenaya yazdıgı mektupları derleyerek yazılmıs bır kıtap okumustum gecen yıl (oglumu 1 ay krese vermıstım o ara fırsat bulmustum) kafkanın son zamanlarını da merak ettım keza bu ıkı kıtap bırbırını tamamlayıcı olacaktır

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...