19 Şubat 2013 Salı

aylin 13 aylık...



Hokey Pokey by Ray Anthony on Grooveshark
Bugün aylinin şarkısı...
Annenin kahve saati geldiiii, Aylin öğlen uykusuna yattı çünkü, yaklaşık 1 saate kadar da yağmurum gelir... Bugün aylin tam 13 aylık bir bebek oldu:) 
aylin 3/4 aylıkken bu zamanlarını hayal ettiğimde çok daha başka hayallerim vardı tabi, mesela aylin kendi yatağında bütün gece deliksiz uyuyacak gibi... malesef bu hayale eremedim, bunun dışında hayal ettiklerimin hepsi oldu...
Mesela pıtır pıtır evin içinde dolanıyor, eline alıp bir şeyleri yiyebiliyor,
 "mama yiyelim mi" dediğimde mutfağa yönelebiliyor "mamaaaa" diye, hadi uyuyalım deyince kendi kendine "e e e" yapıyor, yastıklarla oynamayı çok seviyor, yere yastıkları koyup, kafayı da koydu mu değmeyin keyfine, bebek arabasına bebeği koyup üç beş adım gezmeye götürüyor suratına bile bakmadığı bebeği:), perdelerin arkasında saklambaç oynamayı çok seviyor, ablası bizimle saklambaç oynarken de ablasının saklandığı yere gidip onu bize göstermek saklanmaktan daha çok mutlu ediyor aylini, 
gözünü, saçını, kulağını, burnunu, ağzını, elini, ayağını hatta göbeğini bile sorduğumuzda gösteriyor, en son elini uzatıp "merhaba" demeyi de öğrettim ona, şimdi elimi uzatıp "merhabaa" dediğim de o da bana elini uzatıyor...
gezmeyi artık seviyor, en son geçen hafta sonu dışarı çıkıp alışveriş yaptığımızda çok ama çok keyifliydi hiç sesi  çıkmadı, ağlamadı 2 saat boyunca...
çocuklara bakmaktan çok keyif alıyor, dışarıda puseti dışında yürümeyi çok seviyor, öyle minicik ki hala.... Doğumgününde ona aldığımız oyuncağı ile kule yapabiliyor...
daha benim aklıma gelmeyen aslında bir çok şeye şahit olabilmek çok güzel bu 13. ayın sonunda... 


 Bugün hiç bir şey yapmadık, tembellik dışında ...daha yemeğimiz bile yok, yağmur gelince belki çok az dışarıya çıkarız hava almaya...derken akşam oluyor yine...

Aylin sabah kahvaltısını yapmadı desek yeridir bugün...canı istemedi belli ki...ara öğünde portakal suyunu verdim lıkır lıkır içti neyse ki meyveleri seviyor...öğlen de dün akşam yemediği balığı sebze çorbasının içine kattım, uff bazen tadına bakıyorum da yenilecek şey gibi gelmiyor bana ama benim işgüzarlığım ne var ki bol sebze içinde balık...neyse bayıla bayıla yedi ya o da bize yetti...
 
Posted by Picasa

Aylinin kelime haznesini yazmıştım ya geçenlerde eksiklik olmuş, bir şey verdiğinde bize "aaaal" diye sesleniyor ve getiriyor, tabi bu kelimeden sayılmaz belki ama bize çok şey ifade ediyor:)
hımm bir de "hani ablası" ya da" hani babası" dediğimizde eliyle gel gel işareti yapıp "delll" diyor:)

Minik aylintoş seniiii.....birazdan ablamız gelir, aylin eğer uyanıksa onu camda karşılamaya da bayılır bu arada, yağmur dışında kimseyi  böyle gördüğünde bu kadar sevinç çığlıkları atmaz heeee..ben bile olsam bu kişi...
 işte kardeş olabilmek böyle bir şey ....:)

Bir de ben de acayip bir şey oluyor kendimi kaybediyorum bu kızı severken....

3 yorum:

  1. cidden çok tatlı olmuş , eskiden onu pek özlemezdim ama şimdi çok özlüyorum. büyüdükçe daha çok bağlanıyorum sanki.ama elbette benim koca gözlü canikom bambaşka.bu gün nihayet telefonumdaki videosunu bilgisayara aktarabildim. kocaman ekranda pek bi güzel izleniyo.öyle tatlı öyle şekerki hani nerdeyse ekrana yapışıp onu öpmek geldi içimden.o kiraz dudakları uzata uzata süpris süpris deyişi varki.. en sonundada kameraya yapışıp gözlerini kırpıştırıp kahkaha atması yokmu ?ayyyy öldürcek bu kız beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi de gördün ya teyze geldiğinde o bıdır bıdır hallerini, o yüzden de özlemen:)

      Sil
  2. aa onu görmüştüm ben gerçekten çok tatlıydı, off yine öyle çok tatlı ...bir de o kadar bilmişçe ama akıllıca konuşmaları var ki inan bazen cevap veremiyorum bile...

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...