6 Mart 2013 Çarşamba



Bugün çok ama çok yazdım:)
Bu da son olsun bugün için:)
Yağmurumun komşu fırından sıkça aldığımız kahveli kurabiyeleri var, içinden çikolata akıyor, ne zaman dışarıya çıksak alıyoruz da bayıla bayıla yiyor kızım ben de bugün kızıma nutellalısını yaptım, uzun süredir evimize nutella girmiyordu, geçen hafta bir hatayla girmiş oldu herkes dolaptan çıkarıp çıkarıp kaçamak halinde yiyor farkediyorum ben de dahil:)

Her gün eve gelince "anne ne kokuyor" diye soruyor bir şey pişmese de evde:) ama bugün geldiğinde mis gibi kurabiye kokusuyla hem de çikolatalı kurabiye kokusuyla bayılacak....
tadı da süper olmuş kıyır mı kıyır köpük gibi...

Afiyet olsun benim akçapakça bebeğime...
Aylin mi ne yapıyor?
Kalemliği yere boşaltmış derin işler peşinde....

 
Posted by Picasa

5 yorum:

  1. browni gibi olmuş pek şane.

    YanıtlaSil
  2. hımmmm olsada yesem gece gece canım çekti valla. üstelik 1 haftalık bi rejime girmişken. bunları görünce benim beşiktaştaki evin karşısında bi pastane vardı, adını unuttum şimdi. o aklıma geldi deli gibi gece gündüz browni alırdım. üfff daha fazla bakmayım ben bu fotoya.. size afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. Mrs. cookies:) arada bir uğrar alırız biz de bir şeyler ama brownisinin tadı gerçekten süper oranın

    YanıtlaSil
  4. Ben neden bu kurabiyelerden yemedim :(((

    YanıtlaSil
  5. Sen yoktun zaten yapıldığı gün bitirdik biz:)

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...